Vladimír Mužík po 11 rokoch opúšťa MAFRA Slovakia Spoločnosť MAFRA Slovakia oznamuje, že výkonný riaditeľ spoločnosti Vladimír Mužík sa rozhodol k 30. júnu 2025 opustiť svoju pozíciu. Michal Hanák, predseda predstavenstva spoločnosti MAFRA Slovakia, zostáva generálnym riaditeľom. Médiá
Digitálna transformácia. Základom nie sú technológie, ale zmena myslenia Lucia Antošková, Digital Transformation Lead a Dávid Glosik, Digital Transformation Manager WPP Media vysvetľujú, ako pristupovať k digitálnej transformácii, aby bola reálne prínosná, udržateľná a nezostala iba "buzzwordom". Marketing
Novou partnerkou komunikačnej agentúry Bison & Rose je Veronika Deckerová Veronika Deckerová sa už niekoľko rokov podieľa na strategickom vedení a na rozvoji aktivít agentúry Bison & Rose na českom i slovenskom trhu. Kto kam
Patrícia Al-Hadi: Mojich 7 NAJ z Cannes Copywriterka z agentúry Istropolitana Ogilvy tvorila súťažné duo s Art Directorkou Katarínou Sopkovou. Do Young Lion sa zapojili v kategórii PR. VIP Blogy
Víkendové diskusie: Debata o ďalšej podobe konsolidácie a dáme do zbrojenia 7 miliárd? Tento víkend sa do debát dostali len dvaja predstavitelia opozície. Keďže prezident, aj predseda vlády budú debatovať len s moderátormi relácií. Budúci víkend už politické debaty nebudú. Relácie naskakujú na letnú dvojmesačnú prestávku, s výnimkou V politike na ta3. Tá pokračuje celé leto. Médiá
Pre Kooperativu je mediálna agentúra súčasťou firmy. Potrebujeme, aby rýchlo reagovala na meniace sa trendy
Lea Hadnagyová: Young Lions nám priniesli motiváciu, inšpiráciu a presvedčenie, že tu neexistuje strop
Pre Kooperativu je mediálna agentúra súčasťou firmy. Potrebujeme, aby rýchlo reagovala na meniace sa trendy
Lea Hadnagyová: Young Lions nám priniesli motiváciu, inšpiráciu a presvedčenie, že tu neexistuje strop
Pre Kooperativu je mediálna agentúra súčasťou firmy. Potrebujeme, aby rýchlo reagovala na meniace sa trendy
Lea Hadnagyová: Young Lions nám priniesli motiváciu, inšpiráciu a presvedčenie, že tu neexistuje strop
Očami riaditeľky: Dvadsaťročná cesta imunologického laboratória Medirex nekončí, kam smeruje ďalej? Laboratórium klinickej imunológie v Medirexe vstupuje do svojho dvadsiateho roku od založenia. Pod vedením RNDr. Eleny Tibenskej, PhD., sa toto oddelenie postupne transformovalo z malého laboratória na jedno z najmodernejších súkromných imunologických pracovísk na Slovensku. V rozhovore medicínska riaditeľka Medirexu hovorí o ... PR články
Ako zvládať hypotéku skôr, než sa vám kvôli nej rozpadne manželstvo Vysoké splátky hypoték nezasahujú len do rozpočtov domácností, ale môžu stáť aj za zhoršením vzťahov v rodine. A to je škoda. Aj prudko zvýšené splátky po skončení fixácie úrokovej sadzby majú svoje riešenia a nemusia nevyhnutne viesť k predaju bytu či domu. HN Natív
Spory o obchodné podiely nadobudnuté počas manželstva sú čoraz častejšie Ak si manželia zmluvne neupravia majetkové vzťahy u notára, nadobúdajú temer všetok majetok do bezpodielového spoluvlastníctva manželov. Čo však v prípade, ak tento spoločný majetok zhodnotia podnikaním a chcú sa rozviesť? HN Natív
Najmodernejšie C-rameno s autonómnym pohybom- inteligentný asistent v operačnej sále Slovenské nemocnice čelia náročným výzvam, ako zvýšiť kvalitu zdravotnej starostlivosti, skracovať časy výkonov a zároveň šetriť finančné či energetické zdroje. Moderné zobrazovacie technológie sú neoddeliteľnou súčasťou strategických rozhodnutí vedení nemocníc. Jednou z inovácií, ktorá zásadne mení každodennú ... PR články
Finančná skupina Partners rozširuje svoj biznis v Rumunsku. Kupuje hypotekárneho špecialistu Kiwi Finance Česká finančná skupina Partners, ktorej súčasťou je na Slovensku spoločnosť Simplea, rozšírila akvizíciou 100 % podielu najväčšieho rumunského hypotekárneho brokera KIWI Finance svoj biznis v Rumunsku. Partners prostredníctvom tejto spoločnosti rozšírila distribúciu celej skupiny o viac ako 300 profesionálov. Minulý rok sa ... HN Natív
Zažite nový rozmer luxusného cestovania s Explora Journeys a podnalod.com Explora Journeys mení spôsob, akým vnímame luxusnú dovolenku na mori. Nie je to len o palube lode – je to životný štýl, kde každý detail odzrkadľuje dokonalosť, pokoj a eleganciu. S oficiálnym ambasádorom značky podnalod.com je tento zážitok na dosah aj vám. PR články
Aké tajomstvá ukrýva magnézium? Magnézium sa stalo súčasťou denných rutín podobne, ako umývanie zubov. Viete, prečo a na čo ho vlastne užívate, kedy by ste mali pridať a kedy naopak ubrať? PR články
5 tipov: Čo robiť, keď investície klesajú Akciové trhy v posledných týždňoch rýchlo strácali, prezident Trump zavádzal a rušil clá, niektorí investori panikárili. Titulky v novinách vyvolávali nepríjemné pocity aj u ostrieľanejších investorov. A práve v takých chvíľach urobia často investori najväčšie chyby – v panike predávajú alebo naopak impulzívne ... HN Natív
Nedostatočné poistenie nehnuteľností vedie k zníženiu poistného plnenia Podľa údajov Centrálneho monitorovacieho a riadiaceho strediska sekcie krízového riadenia Ministerstva vnútra SR bolo v roku 2024 na Slovensku zaznamenaných 495 mimoriadnych udalostí. Najčastejšími príčinami boli povodne, ktoré Slovensko zasiahli v júni a septembri, pričom tvorili takmer polovicu všetkých mimoriadnych situácií. HN Natív
SPaP: Prevádzkovanie prístavu Bratislava môže prejsť na rovnaký model, aký už roky funguje v krajinách západnej Európy Spoločnosť Slovenská plavba a prístavy (SPaP) víta pripravovanú zmenu v organizácii prevádzky bratislavského prístavu ako dôležitý krok smerom k stabilnejšiemu, transparentnejšiemu a rozvojovo udržateľnému modelu. Nové nastavenie reflektuje overené princípy fungovania moderných prístavov v západnej Európe a vytvára ... HN Natív
Apríl 2025: Počasie na akciových trhoch sa menilo zo dňa na deň Apríl 2025 bol na akciových trhoch mimoriadne dynamickým mesiacom a priniesol niekoľko zásadných udalostí, ktoré ovplyvnili náladu investorov aj smerovanie trhov do ďalších mesiacov. Hlavným katalyzátorom bol návrat obchodných bariér zo strany USA, ktoré spustili reťazovú reakciu na globálnych trhoch. Pre dlhodobých ... HN Natív
V prípade úmrtia blízkej osoby je vhodné overiť aj existenciu životného poistenia Podľa údajov Slovenskej asociácie poisťovní (SLASPO) si Slováci ešte stále viac poisťujú autá a majetok, než svoje zdravie. V oblasti životného poistenia najčastejšie poisťovne vyplácajú plnenia z dôvodu úrazu alebo ochorenia. Ako však majú postupovať pozostalí v prípade úmrtia? Podľa Zuzany Gáborovej, finančnej ... HN Natív
Päť tipov ako rozumne investovať a vyhnúť sa zbytočným chybám. Expert radí Na Slovensku je čoraz viac ľudí, ktorí hľadajú spôsoby, ako budovať svoj majetok a zabezpečiť si finančnú pohodu do budúcnosti. Možno ste práve na začiatku tejto cesty a rozmýšľate, ako začať a kedy je ten správny čas. Ak chcete vytvoriť dostatočný finančný vankúš, stačí sa držať niekoľkých jednoduchých ... HN Natív
Digitalizácia vo firme? Aký má vplyv na zamestnancov Digitalizácia je dnes neoddeliteľnou súčasťou moderných firiem. Tento trend ovplyvňuje spôsob riadenia podnikov, komunikáciu so zákazníkmi, ale aj samotnú prácu zamestnancov. Poďme si spolu zanalyzovať, aký vplyv má digitalizácia na zamestnancov, a ako sa s ňou dokážu vyrovnať. PR články
Dôvera prináša vylepšenia pre pacientov i pre lekárov Jedným z jej tromfov je elektronický recept, ktorý dnes slúži všetkým. ZDN Natív
Obstarávate? Dodávate? V oboch prípadoch je to náročné, tak sa príďte poradiť Na Slovensku je viac ako desaťtisíc subjektov, ktoré majú povinnosť verejného obstarávania. PR články
Ikonická Anna Wintour končí po 40 rokoch na čele americkej verzie Vogue Šéfredaktorka, ktorá dokázala otriasť módnym svetom a bola inšpiráciou k natočeniu filmu Diabol nosí Pradu, si ale naďalej ponechá značný vplyv v módnej časopisovej biblii. Médiá
Zločin nespí ani na vidieku. Česká kriminálka Vraždy v kraji mieri na obrazovky TV Markíza Seriálovú novinku s obľúbeným českým hercom a moderátorom Ondřejom Sokolom v hlavnej úlohe budú môcť diváci sledovať každý utorok o 20:30 hodine. Médiá
Brad Pitt naštartoval adrenalínový kinohit. Veľké plátna si podmaní film Formula 1 Do slovenských kín prichádza očakávaný film F1 FILM, v ktorom Brad Pitt sadá za volant skutočného monopostu Formuly 1. Výnimočný titul z prostredia reálnych veľkých cien ponúka divákom strhujúci príbeh, napätie aj dychberúcu jazdu. Médiá
Športové práva sú prioritou pre Voyo, do televízie idú iba "čerešničky na torte" V rozhovore s riaditeľom Centra marketingu skupiny Markíza Michalom Borecom rozoberáme, ako sa zmenila distribúcia športových práv. Médiá
Zabodovať chce ten správny move – a značka tiež Podpora Slovnaft Cup patrí k najstabilnejším a najdlhšie trvajúcim partnerstvám spoločnosti Slovnaft. Špeciálne prílohy
Lea Hadnagyová: Young Lions nám priniesli motiváciu, inšpiráciu a presvedčenie, že tu neexistuje strop Grafická dizjnérka vytvorila súťažnú dvojicu s kolegyňou Thaliou Earl. Spolu si trúfli na náročnú kategóriu FILM. VIP Blogy
Pre Kooperativu je mediálna agentúra súčasťou firmy. Potrebujeme, aby rýchlo reagovala na meniace sa trendy O zmenách vo fungovaní medzi klientom a mediálnou agentúrou hovorí manažérka marketingovej komunikácie KOOPERATIVA poisťovňa Zlatica Hartmanová. Marketing
Reality šou plná flirtov, žúrov a emócií rozprúdi letnú zábavu už dnes na Voyo Pozrite si zábery z vily v Chorvátsku, v ktorej to osem mladých Slovákov a Sloveniek roztočí na plné obrátky. Médiá
Spoločnosť JTI Slovak Republic vedie nový Country Manager Cedric Chucri Vo svojej pozícii bude zodpovedný za napĺňanie strategických cieľov spoločnosti a ďalší rozvoj značky na slovenskom trhu. Kto kam
Leto v televíziách prinesie silné premiéry, obľúbené návraty aj legendárne klasiky Už dávno sú preč časy, kedy ovládol počas horúcich letných dní televízne obrazovky nudný program a samé reprízy. Televízie na toto leto pripravujú aj zaujímavé premiéry domácej, či svetovej tvorby. Médiá
Kláštorná Kalcia v novej kampani otvára diskusiu o dlhovekosti a zdraví Kampaň má netradičnú štruktúru a zámerne sa vyhýba klasickej TV reklame. Jej hlavným pilierom je osemdielny podcast Pramene dlhovekosti, ktorý sa z rôznych perspektív pomeriava na tému zdravia. Marketing
Zlatý středník predstavil shortlist: najväčšie šance zo Slovenska má 365.bank a z agentúr SKPR Strategies Česko-slovenská súťaž komunikačných projektov a firemných médií Zlatý středník pozná finalistov 23. ročníka. Do finále sa dostalo 34 slovenských projektov. Marketing
Novým generálnym riaditeľom Českej televízie je Hynek Chudárek Rada ČT zvolila za generáleho riaditeľa doterajšieho obchodného riaditeľa tejto inštitúcie. No stalo sa tak až po odstúpení jeho konkurenta, ktorým bol programový riaditeľ Milan Fridrich. Médiá
JOJ vráti na jeseň do vysielania niekdajší hit Markízy Dobre vedieť! Noví kapitáni prekvapia Televízna dvojka z Koliby si vybrala do Dobre vedieť! vlastných šéfov tímov. Štafetu po Kemkovi a Kobielskom preberú ďalší dvaja populárni herci. Stratégie vedia, kto bude stabilnou súčasťou nových súťažných tímov. Médiá
Sľub sa rozlúčil najdramatickejšou epizódou. Divákov prikoval ku obrazovkám Všetkých 110 doterajších epizód Sľubu zaznamenalo priemerný rating 7,9 percenta a trhový podiel 35,1 percenta. K obrazovkám TV Markíza lákal seriál v priemere 472 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Médiá
Fragmentácia médií mení pravidlá plánovania. Rastie krátke video, streaming aj retail media Médiá aj ich čitatelia, poslucháči, diváci sa menia. Expertov mediálnych agentúr sme sa pýtali, akú najzásadnejšiu zmenu zaznamenali za posledný rok. Médiá
Turbulencie na printovom trhu. Končí, alebo nekončí český Playboy po 34 rokoch? Časopisy určené pre mužov už dlhodobo zažívajú ťažký boj. Za posledné roky odišlo do printového neba až osem časopisov pre mužov. Tento mesiac sa k nim mal pridal český Playboy, ale razom je všetko inak. Médiá
Ladislav Macko: Mám za sebou jeden z najformatívnejších zážitkov kariéry Ladislav Macko, Senior Copywriter z Wiktor Leo Burnett, nie je v súťaži Young Lions nováčikom, no tento rok sa konečne prebojoval až do Cannes s parťákom Richardom Sokolom, ktorý je Art Directorom WLB. VIP Blogy
Cenu Homofób roka vyhráva Martina Šimkovičová. Za ňou skončili Kližan aj Huliak Víťazkou 12. ročníka ankety o anti-cenu Homofób roka sa stala ministerka kultúry. Celkovo získala vyše stotisíc hlasov, čo predstavuje "obľúbenosť" až u 55 percenta zo všetkých hlasujúcich. Aktuálne
Agentúra MADE BY VACULIK rozširuje a posilňuje svoje strategické kapacity Novou Head of Strategy sa stala Michaela Martonová. Spolu s Teou Šabovou a Alexandrou Remo tvoria nový ambiciózny tím, na ktorý sa klienti môžu plne spoľahnúť. Marketing
Asociácia na ochranu novinárskej etiky víta vo svojich radoch nových členov Novými členmi Asociácie, ktorej výkonným orgánom etickej samoregulácie je Tlačovo-digitálna rada SR, sa stali Asociácia televíznych vysielateľov Slovenska a Asociácia rádií Slovenska. Aktuálne
Plytvanie potravinami: tretina Slovákov vyhadzuje jedlo každý týždeň Hlavným dôvodom plytvania je uplynutie dátumu spotreby a pokazenie potravín. Odhalil to prieskum spoločnosti Ipsos zameraný na „foodwaste“ Slovákov. Marketing
Richard Sokol: Keď sa nás porota spýtala, ako sme prišli na takú kreatívnu ideu, zasiahla ma eufória Keď sa nás porota spýtala na prezentácii, odkiaľ sme prišli na takú kreatívnu ideu, tak ma zasiahla eufória. VIP Blogy
Roman Berger: Pomáhať má pre nás obrovský zmysel S generálnym riaditeľom Niké Romanom Bergerom sme sa rozprávali o ich pomoci športovcom, ale aj iným znevýhodneným skupinám. Marketing
Do Skupiny FM Logistic prichádza nová riaditeľka ľudských zdrojov Laëtitie de Montgolfier bude vo svojej funkcii priamo podriadená Jean-Christophe Machetovi, generálnemu riaditeľovi FM Logistic, a bude aj členkou výkonného výboru. Kto kam
Infografika: Top sponzori a média na MS v hokeji 2025 Prieskumná spoločnosť Kantar si posvietila na celkové investície do reklamy k Majstrovstvám sveta v hokeji 2025. Marketing
Gabriela Kaňová: Festival v Cannes je kreatívnou infúziou, ktorú musí zažiť každý O svoje dojmy z účasti na Young Lions sa s nami podelila Gabriela Kaňová, Social Media Specialist z agentúry MullenLowe GGK. VIP Blogy
JOJ Svet uvedie nový dokument Veroniky Homolovej Tóthovej o večnom nepriateľovi Oceňovaná novinárka, spisovateľka a režisérka sa systematicky venuje príbehom tých, ktorí prežili hrôzy koncentračných táborov, komunistického prenasledovania, či tých, ktorí sa postavili zlu. Príbeh Otta Šimku je silný v tom, že bol nepohodlný väčšinu svojho života. Médiá
Lovci búrok budú celé leto mapovať extrémy počasia pre TN live a Televízne noviny TV Markíza po roku reštartuje jedinečný spravodajský projekt, ktorého nový tím bude prinášať zábery z epicentier búrok či iných extrémov počasia – priamo odtiaľ, kde sa dejú. Médiá
Potrebujeme dostať tresku k mladým, preto sme si zvolili Separa Ryba Žilina a SEPAR predstavili najlepší slovenský merch – NEVIEM Treska by SEPAR! Spojili tak tradičnú chuť s hudobnou tvorbou populárneho rapera. Marketing
Prečo slovenská reklama opäť nezískala v Cannes leva ani shortlist? Kreatívni riaditelia vysvetľujú dôvody Najprestížnejšia súťaž kreativity na svete Cannes Lions je za nami. Kým česká reklama oslavovala Grand Prix, my sme na cenu čakali márne. Marketing
Katka Sopková: Festival v Cannes je niečo ako Disneyland pre reklamnú branžu Art Directorka Istropolitana Ogilvy súťažila v Young Lions spolu s Patríciou Al-Hadi v kategórii PR. Pre Stratégie zhrnula svoje dojmy z festivalu aj zo súťaže. VIP Blogy
Prvý etický kódex pre umelú inteligenciu nastavuje štandardy pre zdopovedné používanie AI Asociácia AI (ASAI) dnes oficiálne predstavila Etický kódex pre AI – prvý dokument svojho druhu na Slovensku. Marketing
Digitálna agentúra Hype štartuje novú éru. A netýka sa to len novej vizuálnej identity Hype vstupuje do ďalšej fázy svojej existencie so zreteľne nastaveným kurzom. Nový kreatívny líder, redizajn webu a celkovo nová vizuálna identita naznačujú, že nejde len o kozmetické zmeny, ale o strategický reštart. Marketing
Najúspešnejší športovec 2024 Matej Beňuš a Steiger Radler nasadli na spoločnú vlnu Úspešný slovenský olympionik vo vodnom slalome sa stal ambasádorom známej značky radlerov. Spolupráca nesie claim „Dobre padlo“. To v sebe spája letné osvieženie s ľahkým odkazom na pádlo, ktoré je rovnako súčasťou aj kanoistiky. Marketing
Fenomén jarnej televíznej sezóny ide do finále. Záverečný diel Sľubu bude extrémny Stratégie prinášajú zaujímavosti z aktuálne končiacej prvej série. Tá dosiahla zaujímavé čísla nie len v sledovanosti, ale aj v jeho tvorbe. Médiá
Leto prinesie Duchoň road show. Čakajte film a koncerty v slovenských amfiteátroch Film, koncert, stretnutie s hercami a tvorcami príbehu o legendárnom spevákovi Karolovi Duchoňovi a to všetko v dokonalej dovolenkovej atmosfére letných amfiteátrov. Exkluzívne predpremiéry si môžu diváci vychutnať počas dvoch víkendov od 18. júla. Médiá
A.H. Riise rebranduje. Old St. Croix nie je len nová značka, ale hlavne návrat ku koreňom Zmena názvu prináša novú kapitolu do príbehu značky s viac ako 150-ročnou históriou. Spoločnosť prináša so zmenou názvu zároveň aj limitovanú edíciu zmesi inšpirovanej pôvodným tmavým rumom Old St. Croix. Marketing
Young Lions 2025: Mladí Slováci odovzdali v Cannes skvelé práce. Žiaľ, ostali bez ceny Mladí levíci zo Slovenska si mohli opäť vyskúšať, ako obstoja v medzinárodnej konkurencii. Marketing
Hokej, ktorý generuje engagement: rekordná JOJ play počas MS 2025 Streamovacia platforma JOJ play prekročila hranicu 700 000 používateľov. Pre zadávateľov to znamenalo nové možnosti, ako sa zapojiť do športového obsahu. Médiá
Kúpili predražené vysielacie práva na futbal? STVR preverí zmluvy bývalého vedenia Progrestívne Slovensko tvrdí, že STVR kúpila vysielacie práva k slovenskému futbalu nevýhodne. Pre obdobie rokov 2025 až 2029 budú stáť vyše 8 miliónov eur. Médiá
Víkendové diskusie: Neutralita vs. členstvo SR v NATO a vráti sa vláda k reforme ústavy? Tento víkend budú dvaja ministri vládnej koalície hosťami až v dvoch politických debatách. Médiá
Rádiá chcú cez medzinárodnú iniciatívu posilniť pozíciu rozhlasu v autách novej generácie Bauer Media Group sa pripája k jednotnej iniciatíve rozhlasového priemyslu v Európe a Austrálii na podporu počúvania rádia v automobiloch s pripojením na internet. Médiá
V hlavnej úlohe sila značky, udržateľnosť či angažovanosť Aké sú ambície a priority zadávateľov z hľadiska marketingu a komunikácie do nasledujúceho obdobia? Pozrite si malú sondu Stratégií do života zadávateľov. Marketing
Odpadlík hlási comeback. Kultový akčný seriál s Lorenzom Lamasom oživí horúce leto Kožená bunda, nablýskaná motorka a neohrozený hrdina, ktorý sa stará o spravodlivosť tam, kde zlyhali zákony. Seriál patril k najikonickejším seriálom 90. rokov a terau sa vracia na obrazovky Markíza KLASIK. Médiá
Veľký návrat najdesivejšej hračky všetkých čias: M3GAN 2.0 nastolí otázku druhej šance Je desivejšia, silnejšia a ešte nebezpečnejšia! Smrtiaca humanoidná bábika M3GAN je opäť odhodlaná chrániť svoju ľudskú kamarátku za každú cenu – aj keby mala ísť cez mŕtvoly. V kinách od 26. júna. Médiá
Najoceňovanejšie športové kampane sveta Šport, to nie sú iba víťazstvá, ale aj ľudské príbehy, výnimočné momenty, ktoré zostávajú v pamäti. Pozrite si najúspešnejšie športové kampane sveta za uplynulé obdobie. Marketing
Alexandra Kremnická: V PSS od mediálnej agentúry očakávame nové nápady a inovácie Už dávno to nie je iba nákup médií. Aké nároky majú v PSS na mediálku sme hovorili s Alexandrou Kamenickou, vedúcou odboru značky a reklamy PSS. Marketing
Mark Ritson: Prestaňte už konečne robiť nové reklamy a radšej používajte tie staré Kľúčovými piliermi úspešnej reklamy sú emócia, čas a rozlišovacie aktíva značky (distinctive brand assets). Marketing
Viete čo spája slovenský folklór a Európsku úniu? Viac než by ste čakali Nový spot Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku je súčasťou kampane od THIS IS LOCCO. O produkciu spotu sa postarali Hitchhiker Films, režíroval ho Tomáš Řehořek. Marketing
Dávid Benedig: AI sa nachádza vo svojom najpomalšom bode. Kam sa z neho posunieme? Dávid Benedig, Head of Digital Experience PR agentúry Seesame hovorí, ako umelá inteligencia zmenila ich prácu aj o novinke PR persónach. Marketing
Cannes Predictions 6: Zaboduje medzigeneračné pivo alebo atrament demokracie? Festivalový týždeň ubehol ako voda a my tu máme poslednú dvojicu spotov v našom tipovacom duely medzi Wiktor Leo Burnett a mesačníkom Stratégie. Marketing
SkyShowtime chystá nadupanú ponuku. Uvedú seriál so Stallonem či Meghan Markle Svetová streamovacia služba predstavila ponuku exkluzívnych seriálov, aj oceňovaných filmov, ktoré uvedú na ešte v tomto roku. Médiá
Heureka spúšťa novú kampaň s Bohyňou nakupovania. Tá vie pomôcť pri rozhodovaní Kreatívny koncept, s novou dlhodobou komunikačnou stratégiou od agentúry McCann, stavia na myšlienke, že akékoľvek zaváhanie či pochybnosť pri online nákupe je znamením, že je čas poradiť sa s Heurekou. Marketing
Novou PR agentúrou METRO Slovakia je komunikačná agentúra DIVINO Komunikačná agentúra DIVINO si do svojho portfólia pripísala ďalšieho významného klienta. Od apríla prebrala zodpovednosť za PR komunikáciu spoločnosti METRO Slovakia. Spoluprácu odštartujú kampaňou o lokálnych dodávateľoch veľkoobchodu. Marketing
Majú maskoty značiek vôbec význam? Prieskum agentúry MNFORCE sa pozrel na to, ako sú maskoty vnímané spotrebiteľmi. Pomáhajú s nimi nadviazať emočný vzťah? Marketing
Športový marketing podľa Telekomu: Značka má silu meniť pravidlá hry Slovensko je aktuálne dejiskom UEFA EURO U21 a Slovak Telekom je národným partnerom šampionátu. Marketing
Cannes Predictions 5: AXA či Bodyform – ktorá z edukatívnych kampaní získa Leva? Wiktor Leo Burnett, spolu s odborníkmi z mesačníka Stratégie sa opäť stretávajú v Cannes Predictions battle, v ktorom si meriame cit pre víťazné kampane. Marketing
Tvorcovia na YouTube sú nový Hollywood, prevrátia formáty naruby CEO YouTube Neal Mohan v Cannes predstavil platformu ako epicentrum, ktoré formuje kultúrne trendy. V najbližších rokoch ju ovplyvní najmä generovanie videí prostredníctvom AI. Médiá
Tesco získalo ocenenie Via Bona za zodpovednosť. Otvára tému, ktorá je tabu Za projekt Menštruačná chudoba získal reťazec ocenenie Via Bona za rok 2024 v kategórii Cena za pozitívnu zmenu v komunite. Marketing
MADE BY VACULIK a Union opäť spolu Agentúra vyhrala tender a stáva sa partnerom pre nový komunikačný koncept. Marketing
Miro Minarovych: Získať Grand Prix v Cannes je pre mňa obrovská česť, rozhodla atmosféra a príbeh Prinášame vám exkluzívny rozhovor s Mirom Minarovychom, slovenským fotografom, ktorý nafotil vizuály „Phone Break“ pre značku KitKat. Marketing
Zlaté pero vyhrali maily Erika Taberyho V piatok 30. mája sa v pražskom Karlínskom Viadukte hodnotili najlepšie texty z Čiech a Slovenska. 14. ročník textárskej súťaže priniesol nečakaného víťaza. Marketing
E-shopy pozor. Začína platiť zákon o prístupnosti. Na zmeny ostávajú posledné dni Už 28. júna 2025 začína na Slovensku platiť nový zákon o prístupnosti výrobkov a služieb pre osoby so zdravotným postihnutím. Zmeny prináša aj pre majiteľov e-shopov. Aktuálne
Zaľúbenci Rasťo a Karolína z Ruže: S akými ružičkami sú v kontakte a čo plánujú ďalej? Stratégie vám prinášajú rozhovor s bachelorom Rasťom Zvarom a jeho vyvolenou Karolínou, medzi ktorými sa láska po Ruži rozhorela naplno. V rozhovore nám prezradili ako sa museli doma schovávať, čo sa o sebe po šou dozvedeli, ale aj to, ako vidia svoj vzťah o päť rokov a či by sa do takejto reality šou prihlásili ešte raz. Médiá
V Cannes sa rozdali levy za dizajn, hudbu aj šport. Na pódiu sa prekvapivo mihol aj slovenský futbal Cannes Lions má za sebou dva dni. Spoznali sme ďalších majiteľov prestížnych levov. Dnes už vieme potvrdiť, že Slovensko zostáva tento rok bez shortlistu. Marketing
Nové bývanie sa pred letou pauzou rozlúči s divákmi pri Slnečnom pobreží Štáb televízie JOJ natáčal na Slnečnom pobreží štyri dni. Hľadal tam ideálny apartmán do 135-tisíc eur. Bulharsko totiž stále láka cenami aj dostupnosťou. Médiá
Mediálky prechádzajú transformáciou. Čo musia urobiť dnes, aby tu boli aj o 5 rokov? Akú podobu budú mať agentúry a ich vzťah s médiami a so zadávateľmi? Ktoré kompetencie budú kľúčové pre ich úspech? Špeciálne prílohy
Cannes Predictions 4: V dnešnom dueli sa stretli akčné spoty Call of Duty a Heinz Festival kreativity a reklamy v Cannes a preklopil do druhej polovice a s ním aj náš battle medzi Stratégiami a Wiktor Leo Burnett. Marketing