Po dvojročnej prestávke sa ich cesty opäť spojili – agentúra MADE BY VACULIK sa stáva hlavným komunikačným partnerom pre značku Union. Víťazstvom v tendri si zabezpečila dlhodobú spoluprácu s Union poisťovňou, a. s., aj Union zdravotnou poisťovňou, a. s., na tvorbe nového zastrešujúceho komunikačného konceptu.
„Z návratu Unionu do nášho portfólia máme veľkú radosť. Tento,reunion‘ nevnímame len ako návrat do minulosti, ale ako nový štart s klientom, ktorého dobre poznáme a ktorému vieme ponúknuť silné strategické a kreatívne partnerstvo. O to viac, že ide o značku s jasným spoločenským významom,“ hovorí Saša Martináková, CEO agentúry MADE BY VACULIK.
Víťazný návrh agentúry priniesol nový integrovaný koncept, ktorý bude zastrešovať obidve vetvy poisťovne – komerčnú a zdravotnú. Cieľom spolupráce je posilniť vnímanie značky Union ako dôveryhodného partnera v zdraví, bezpečí a živote ľudí. Koncept vychádza zo stratégie, ktorá je podložená jasnými dátami. Aj preto bude súčasťou novej etapy komunikácie výrazná zmena „tone of voice“ značky k prístupnejšiemu, ľudskejšiemu a emočne nabitému prejavu, ktorý má silu vytvárať skutočné spojenie s publikom.
„Union je značka s bohatou históriou, no cítime, že nastal čas posunúť sa – dospieť, zmeniť spôsob, akým komunikujeme, a byť ešte bližšie k ľuďom. Hľadali sme partnera, ktorý sa dokáže naladiť na túto zmenu, porozumie jej hĺbke a neponúkne len kreatívny nápad, ale koncept, ktorý vychádza z dát a reálnych potrieb našich klientov. V agentúre MADE BY VACULIK sme našli túto kombináciu,“ dodáva Silvia Vlasková, Head of Marketing Union poisťovní.
Spolupráca sa rozbieha okamžite a už v lete sa môžeme tešiť na prvé výstupy – s novým tónom komunikácie a kreatívou, ktorá nebude hrať len na rozum, ale najmä na emócie.