Žijeme v jednom svete, ale vidíme ho úplne inak. To, čo my marketéri považujeme za dôležité, ostatným často uniká. A práve preto sa v štúdii Paralelné svety, pripravenej v spolupráci s GroupM, pozeráme na rôzne segmenty marketingu a médií z pohľadu pospolitého ľudu - spotrebiteľov a nás, ľudí z fachu.
Chceme menej hádať a viac vedieť, lebo čím lepšie chápeme, ako rozmýšľa náš zákazník, tým lepšie kampane môžeme robiť. V prvom článku sme sa pozreli na eventy a pátrali sme po tom, ako ich vnímajú rôzne skupiny a či si vďaka sponzoringu vôbec pamätajú značky, s ktorými sa na eventoch stratli. Výsledky boli zaujímavé, podrobnosti si pozrite v nasledujúcom článku.
V druhej téme sa pozeráme na televíziu. Ktoré formáty bavia marketérov a ktoré bežných divákov? Povieme vám už čoskoro v najbližšom čísle magazínu Stratégie. Zatiaľ iba krátka upútavka:
Teraz rozbiehame novú vlnu prieskumu. A máme opäť atraktívne témy - umelá inteligencia, podcasty a vzťah k reklame v médiách.
Prosíme vás preto o vyplnenie krátkeho dotazníka, ktorý nájdete v tomto linku.
Názor ľudu budeme zisťovať reprezentatívnym panelovým prieskumom, ale aby sme ho vedeli porovnať s názorom marketérov, potrebujeme pomoc od vás, čitateľov Stratégií. Práve teraz máte jedinečnú príležitosť zapojiť sa a prispieť tak k zblíženiu týchto paralelných svetov.