Aj tieto veľkonočné sviatky pripravila COOP Jednota pre svojich zákazníkov spotrebiteľskú súťaž. Opäť je sprevádzaná zábavnou reklamnou kampaňou z dielne reklamnej agentúry JANDL.
Obdobie veľkonočných sviatkov sa spája s nákupmi, a tým aj s vyššími výdavkami. Zákazníci COOP Jednoty majú pri tejto príležitosti možnosť získať ďalší nákup vo forme nákupných poukážok. Každý, kto v priebehu trvania kampane nakúpi za 25 eur, môže vyhrať nákupné poukážky rôznych nominálnych hodnôt. Ich celková hodnota je až 100 000 eur.
Kolibásnik by povedal: „Za nákup za dvadsaťpäť, poukážky vyhraj hneď.“
„Jedna báseň“ totiž nie je v prípade tejto kampane samoúčelná fráza. Väčšina replík televízneho spotu veľkonočnej kampane je rýmovaná. Bača sa snaží honelníka naučiť jednoduchú veršovačku, aby bol patrične verbálne vybavený pri šibaní mamičky.Honelník, ako je uňho zvykom, nakoniec prekvapí. Text najprv zabudne, no keď si napokon spomenie, následne predvedie aj veľkolepý veľkonočný freestyle. Čo tým myslíme, sa dozviete v samotnom spote.
O kreatívnu stránku kampane sa postarala reklamná agentúra JANDL, kde koncept „Bača a honelník“ vznikol a rozvíja ho od roku 2009. Produkciu zastrešila interná produkčná spoločnosť agentúry – Kimono Production.
Vizitka kampane:
Client: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Supervisor: Ján Fajnor
Strategy Director: Jakub Kováč
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Graphic Designer: Peter Bučan
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Manager: Martin Hudák
Producent: Kimono Production