StoryEditor

Coop Jednota sa prihovára s rýmovanou veľkonočnou kampaňou „JEDNA BÁSEŇ“

27.03.2023, 15:58
Autor:
redred

O kreatívnu stránku spotu sa postarala reklamná agentúra JANDL, kde koncept „Bača a honelník“ vznikol a rozvíjajú ho od roku 2009.

Aj tieto veľkonočné sviatky pripravila COOP Jednota pre svojich zákazníkov spotrebiteľskú súťaž. Opäť je sprevádzaná zábavnou reklamnou kampaňou z dielne reklamnej agentúry JANDL.

Obdobie veľkonočných sviatkov sa spája s nákupmi, a tým aj s vyššími výdavkami. Zákazníci COOP Jednoty majú pri tejto príležitosti možnosť získať ďalší nákup vo forme nákupných poukážok. Každý, kto v priebehu trvania kampane nakúpi za 25 eur, môže vyhrať nákupné poukážky rôznych nominálnych hodnôt. Ich celková hodnota je až 100 000 eur.

Kolibásnik by povedal: „Za nákup za dvadsaťpäť, poukážky vyhraj hneď.“

image

Nová veľkonočná kampaň Coop Jednota.

„Jedna báseň“ totiž nie je v prípade tejto kampane samoúčelná fráza. Väčšina replík televízneho spotu veľkonočnej kampane je rýmovaná. Bača sa snaží honelníka naučiť jednoduchú veršovačku, aby bol patrične verbálne vybavený pri šibaní mamičky.

Honelník, ako je uňho zvykom, nakoniec prekvapí. Text najprv zabudne, no keď si napokon spomenie, následne predvedie aj veľkolepý veľkonočný freestyle. Čo tým myslíme, sa dozviete v samotnom spote.

O kreatívnu stránku kampane sa postarala reklamná agentúra JANDL, kde koncept „Bača a honelník“ vznikol a rozvíja ho od roku 2009. Produkciu zastrešila interná produkčná spoločnosť agentúry – Kimono Production.

 

 

Vizitka kampane:

Client: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Creative Supervisor: Ján Fajnor

Strategy Director: Jakub Kováč

Art Director: Pavel Gajdoš

Copywriter: Karol Thiry

Graphic Designer: Peter Bučan

Account Director: Rastislav Kuttner

Account Manager: Martin Hudák

Producent: Kimono Production

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:43