Ako odkomunikovať nové etikety produktov tak, aby to neboli len nudné vizuály? V THIS IS LOCCO preniesli dvojitý význam slova „etiketa“ do úsmevného spotu, v ktorom hlavná hrdinka – babička – navarí hocičo, len nie to, čo by ste od nej čakali.
„So značkou LUNTER sme prešli rebrandingom a zmenou obalov aj komunikácie. Naším cieľom je osloviť ešte širšiu cieľovku. Relaunchová kampaň od THIS IS LOCCO prináša všetko – náš nový, odľahčený tone of voice, ideu v podobe slovnej hračky, ktorá funguje naprieč rôznymi trhmi, vtip a nadsázku. Ukazujeme chuť, zábavu, všestrannosť, kvalitné ingrediencie, jedlo pripravené s láskou a to, že byť flexi je sexi a tofu si zaslúži byť súčasťou aj tých najtradičnejších stolov,“ hovorí o novej kampani Natália Gaberová, Communication Managerka značky LUNTER.
Hlavnými nosičmi messageu sú 20-sekundový imageový herospot a 2 kratšie produktové spoty.
„Online kampaň je určená pre slovenský, český a poľský trh. Hovoriť o produktoch, okolo ktorých sa točí mnoho predsudkov, a to rovno trom rôznym kultúram, bolo výzvou. Preto sme v hero spote a vizuáloch stavili na humor a vtipné stereotypy, ktoré spájajú tieto naše kultúry,“ vraví Juraj Kováč, Creative & Strategy Director z THIS IS LOCCO.Online kampaň je podporená aj dlhodobou komunikáciou na sociálnych sieťach a na DOOH.
„Sme radi, že naše klientky a klienti v LUNTER majú radi pekné veci a neboja sa vyplaziť jazyk ani v spotoch pre niekoľko krajín. A to nás na tom baví, že môžeme ukázať chutné tofu v novej etikete úplne iným spôsobom, ako by ste si na prvú predstavili,“ hovorí Daniel Vachuna, Head of Digital z THIS IS LOCCO.
Produkciu spotu zastrešili VRIZZLY FILMS a režisér Samuell Hoffman, kampaňové vizuály nafotil fotograf Jiří Faix.
„Odkomunikovať v kampani produkty, ktoré sú pre strednú Európu stále veľkou neznámou, pre niektorých až tabu, nie je len tak. Preto sme využili to, čo najprirodzenejšie spája – humor. Ako vegetariánku ma osobne teší, že sme mohli ukázať, ako rastlinné produkty dokážu zmeniť názor a etiketu aj toho najkonzervatívnejšieho človeka,“ hovorí Juliána Odziomková, Copywriterka z THIS IS LOCCO.
Vizitka kampane:
Klient: Jana Jankovičová, Martina Schmidt, Natália Gaberová
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Marek Sivy, Katia Evdokimova, Klaudia Némethová
Copywriter: Juliána Odziomková, Daniel Vachuna, Erik Oravec
Account Manager: Mária Vavrová, Juraj Rusnák
Produkcia:VRIZZLY FILMS
Réžia:Samuell Hoffman
Fotograf: JiříFaix