LUNTER porušuje etiketu pri stolovaní v kampani od THIS IS LOCCO.Lunter
StoryEditor

Značka LUNTER porušuje etiketu pri stolovaní v kampani od THIS IS LOCCO

30.05.2025, 16:13
Autor:
michmich

Dodržiavať etiketu stolovania je fakt ťažké, hlavne keď vás dostane dokonalá chuť jedla. Aj o tom je nová medzinárodná kampaň, ktorú produkčne zastrešili VRIZZLY FILMS.

Ako odkomunikovať nové etikety produktov tak, aby to neboli len nudné vizuály? V THIS IS LOCCO preniesli dvojitý význam slova „etiketa“ do úsmevného spotu, v ktorom hlavná hrdinka – babička – navarí hocičo, len nie to, čo by ste od nej čakali.

So značkou LUNTER sme prešli rebrandingom a zmenou obalov aj komunikácie. Naším cieľom je osloviť ešte širšiu cieľovku. Relaunchová kampaň od THIS IS LOCCO prináša všetko – náš nový, odľahčený tone of voice, ideu v podobe slovnej hračky, ktorá funguje naprieč rôznymi trhmi, vtip a nadsázku. Ukazujeme chuť, zábavu, všestrannosť, kvalitné ingrediencie, jedlo pripravené s láskou a to, že byť flexi je sexi a tofu si zaslúži byť súčasťou aj tých najtradičnejších stolov, hovorí o novej kampani Natália Gaberová, Communication Managerka značky LUNTER.

Hlavnými nosičmi messageu sú 20-sekundový imageový herospot a 2 kratšie produktové spoty.

image

LUNTER porušuje etiketu pri stolovaní v kampani od THIS IS LOCCO.

Lunter
„Online kampaň je určená pre slovenský, český a poľský trh. Hovoriť o produktoch, okolo ktorých sa točí mnoho predsudkov, a to rovno trom rôznym kultúram, bolo výzvou. Preto sme v hero spote a vizuáloch stavili na humor a vtipné stereotypy, ktoré spájajú tieto naše kultúry,“ vraví Juraj Kováč, Creative & Strategy Director z THIS IS LOCCO.

Online kampaň je podporená aj dlhodobou komunikáciou na sociálnych sieťach a na DOOH.

„Sme radi, že naše klientky a klienti v LUNTER majú radi pekné veci a neboja sa vyplaziť jazyk ani v spotoch pre niekoľko krajín. A to nás na tom baví, že môžeme ukázať chutné tofu v novej etikete úplne iným spôsobom, ako by ste si na prvú predstavili,“ hovorí Daniel Vachuna, Head of Digital z THIS IS LOCCO.

Produkciu spotu zastrešili VRIZZLY FILMS a režisér Samuell Hoffman, kampaňové vizuály nafotil fotograf Jiří Faix.

„Odkomunikovať v kampani produkty, ktoré sú pre strednú Európu stále veľkou neznámou, pre niektorých až tabu, nie je len tak. Preto sme využili to, čo najprirodzenejšie spája – humor. Ako vegetariánku ma osobne teší, že sme mohli ukázať, ako rastlinné produkty dokážu zmeniť názor a etiketu aj toho najkonzervatívnejšieho človeka,“ hovorí Juliána Odziomková, Copywriterka z THIS IS LOCCO.

Vizitka kampane:

Klient: Jana Jankovičová, Martina Schmidt, Natália Gaberová

Agentúra: THIS IS LOCCO

Strategy Director: Juraj Kováč

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Marek Sivy, Katia Evdokimova, Klaudia Némethová

Copywriter: Juliána Odziomková, Daniel Vachuna, Erik Oravec

Account Manager: Mária Vavrová, Juraj Rusnák

Produkcia:VRIZZLY FILMS

Réžia:Samuell Hoffman

Fotograf: JiříFaix

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. jún 2025 10:26