StoryEditor

Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť

27.03.2023, 11:26
  • Digitál je na tom z hľadiska atraktivity práce pre novú generáciu o trošku lepšie než “klasická reklama”, ale situácia stále nie ideálna - tvrdí Rasťo Bahurinský, prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
  • Rizikom v brandži sa tak okrem pretrvávajúceho nedostatku profesionálov stáva aj zmena v očakávaní mladých od práce v agentúrach.
  • Ako môže ADMA pomôcť agentúram v ich praktickom fungovaní?
  • Aké očakávania majú mladí od práce v reklame? 
  • Rozhovor s Rasťom Bahurinským si môžete prečítať v špecializovanej ročenke Stratégií Digitálne agentúry. Alebo si ju stiahnite už teraz ako PDF. 
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

 

 

Ako si dnes stoja digitálne agentúry na Slovensku?

Na úvod by som rozdelil digitálne agentúry aspoň na dve základne kategórie, a teda kreatívne digitálne agentúry a špecializované digitálne agentúry. Prvá kategória sú agentúry, ktoré poskytujú digitálny servis, častokrát súbežne s tým „nedigitálnym“, nazvať ich môžeme aj trochu zastaralo "full-servis".

Druhú kategóriu tvoria agentúry s užšou špecifikáciou v rámci digitálu. Digitálny marketing je kontinuálne na vzostupe, rozširuje sa jeho pôsobenie, a tak neustále vznikajú aj nové subjekty, ktoré majú digitálny servis ako základ svojej činnosti.

Slovenský trh reflektuje v podstate všetko, čo sa deje vo svete. Snaží sa rovnako pokrývať potreby klientov v nových trendoch, technológiách a na nových platformách. Áno, na Slovensko prichádzajú “novinky“ s istým oneskorením, ale rozhodne sme na tom s digitálom veľmi dobre.

Mení sa vnímanie špecializovaných digitálnych agentúr v rámci portfólia marketingových agentúr?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. máj 2025 05:59