archív
StoryEditor

Vstúpte do sveta mileniálov. Na unikátnej konferencii

29.01.2018, 09:28
Autor:
redred
Príďte sa pozrieť na konferenciu, ktorá sa uskutoční už 27. februára a zistite, ako môžete influencerov využiť pre svoju značku.

Vedeli ste, že viac ako každý štvrtý Slovák je mileniál? Už dnes má táto generácia obrovskú nákupnú silu, ktorá bude v najbližších rokoch ďalej rásť. Nečudo, že sa mileniáli stávajú stredobodom pozornosti (nielen) marketingových manažérov, ktorí sa snažia pochopiť, v čom sú predstavitelia generácií Z a Y špecifickí a ako z nich spraviť zákazníkov.  Do autentického sveta s vlastným jazykovým štýlom, plného hrdinov, fotografií a videí vás vtiahne jedinečná  konferencia s názvom Mileniáli, ktorá sa koná v utorok, 27. februára 2018 v hoteli SAFFRON. Konferenciu organizuje v spolupráci s agentúrami PR.Konektor, Konektor Social NMS Market Reseach a HNevents, mediálne ju zastrešuje magazín Stratégie. Základom pre konferenciu je najrozsiahlejšia slovenská štúdia o mileniáloch realizovaná prieskumnou agentúrou NMS Market Research s agentúrou PR.Konektor. Ide o doteraz najväčší prieskum na Slovensku o generáciách Z (vek 15-25) a Y (26-35). Jeho kľúčové výsledky odprezentuje Denisa Lakatošová (NMS Market Research).

Ako sa stať z celebrity influencerom

Jednou zo základných čŕt mileniálov je prechod od tradičných médií ako sú televízia a printy k sociálnym sieťam, ktoré sledujú na dennej báze. Čoraz viac sa do popredia dostáva vizuálny obsah pred písaným. A práve v tomto „novom“ svete vznikajú aj noví hrdinovia - influenceri. Paradoxne, jeden z najväčších hrdinov generácie Y, známy tanečník Laci Strike, patrí vekovo už do staršej generácie X. Na konferencii nám povie viac o tom, ako sa z televíznej celebrity stal influencerom, ako pracuje so svojim publikom a ako pristupuje ku komerčným spoluprácam. Podobnou premenou prešla i najvplyvnejšia mama slovenských sociálnych sietí, Kristína Farkašová. Tá účastníkov konferencie pozdraví prostredníctvom videa a  predstaví svoje DO and DON’t komerčných spoluprác.   

Youtuberi premiérovo moderátormi

Jednoznačným mileniálskym fenoménom sú youtuberi. Tí najlepší majú státisíce fanúšikov a ich videá a fotografie majú denne milióny vzhliadnutí. A máme takých i na Slovensku. Youtuberi stále posúvajú hranice, postupne prenikajú i do tradičných médií a sveta marketingu. Na konferencii budú mať svoju moderátorskú premiéru dvaja z najsilnejších slovenských youtuberov – Peter Altof (a.k.a. Expl0ited)Matej Slažanský (a.k.a. Selassie). Medzi hostí zavíta taktiež  známa youtuberka a najnovšie aj moderátorka Fashion TV, Martina Horňáková (a.k.a. Moma).

Najväčšie prekvapenie

Ako vybudovať kanály s viac ako 300 000 sledovateľmi a zostať pri tom anonymný? O fenoméne Demotivácie nám vo svojom historicky prvom vystúpení na konferencii cez video povie viac jej samotný tvorca.

Kampane, ktoré fungujú

Práca s influencermi je špecifická. Je časovo náročná, obsah sa vytvára na mieru a musí byť podaný jazykom a tematikou influencera, v opačnom prípade komerčné posolstvo môže skončiť fiaskom. O skúsenostiach z konkrétnych kampaní sa prídu podeliť Dominika Šimoňaková (Milka)Martin Hýrošš (Slovenská sporiteľňa).

V čom sú média pre milénialov iné?

Mileniáli preferujú video a fotky pred dlhými textom a milujú hudbu. Prečo sa Europa 2 pustila mileniálskou cestou, o tom porozpráva generálna riaditeľka E2, Tatiana Ďuricová. Väčšina slovenských youtuberov začínala pri hraní počítačových hier. Šéf gamerského portálu Sector.sk Vladimír Neštiak stál pri zrode slovenského youtuberstva a dnes pomáha viacerým TOP slovenským  youtuberom. Na konferencii povie o tom, kam sa posunul Sector.sk a aké je spojenie gamerstva s influencermi dnes. Portál mileniálov o mileniáloch – tak vznikol a funguje kultový Refresher.sk. Že dnešní mileniáli okrem sledovania fotiek a videí i čítajú, príde porozprávať Samuel Majdek, marketingový riaditeľ Refresher.sk. Cestu od chytľavého hashtagu až k sociálnej sieti a médiu s komerčným využitím predstaví Igor Záhradník  z DayByMe, slovensko-českej sociálnej siete mikroinfluencerov.

Nové fenomény - mikroinfluenceri a subkultúry

Mileniáli milujú cestovanie, radi sa dobre obliekajú a dbajú o svoj výzor, neboja sa byť iní. A inšpiráciu hľadajú práve na sociálnych sieťach. Tú im prinášajú mikroinfluenceri – travel a fashion blogeri/vlogeri, ale napríklad i zástupcovia subkultúr. V panelovej diskusii predstavíme práve ich – travel blogerku Andrea Zahurancovú, fashion blogerku Fresshionbarbera Tomáša Slamku. Moderovať ju budú Mário Lapoš (Konektor Social)Mirka Jarošová (PR.Konektor).

Mileniáli sú veľkou témou i pre štát. O práci s mladými povie viac Michal Műhl (SIEA). Netradičná, nabitá konferencia sa uskutoční v utorok 27. februára od 9.00 hod v hoteli Saffron. Registrovať sa môžete na www.hnevents.sk

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 01:48