StoryEditorPo čipoch a emisiách tlačí na automobilky ďalší top materiál. Predraží výrobu aj ceny v showroomoch
Hliník je na desaťročných maximách a jeho spotreba vo vozidlách rastie každým rokom. Teraz však naň vplýva vysoký dopyt v kontexte neistých dodávok bauxitu z Afriky a ochromenej výroby v Číne.
Začiatok doby hliníkovej. Aj tak by sa dal nadnesene označiť míľnik, aký zažil bratislavský Volkswagen v roku 2015. Fabrika totiž v súvislosti s príchodom luxusnej a vlajkovej SUV lode, akou je model Audi Q7, postavila novú továreň za 600 miliónov eur. Dnes sa v jej priestoroch vyrábajú aj karosérie modelov Audi Q8 a Volkswagen Touareg a jej prínosy boli od začiatku obrovské. Vznikla totiž jedna z najmodernejších karosární v celom koncerne, ktorá bola vďaka novým technológiám schopná spájať oceľové časti s kovom budúcnosti, akým je hliník.
Wolfsburg si totiž tak ako zvyšok automotive priemyslu od tohto kovu sľuboval hlavne skokové z...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Globálna šéfka Peugeotu pre HN: Strach z Číny nemám, zničiť nás chceli aj Japonci či Kórea a stále sme tu
02 - Modified: 2024-09-27 09:21:48 - Feat.: - Title: Náš Jaguar má problémy s výrobou. Dôvodom je udalosť vo Švajčiarsku
03 - Modified: 2024-09-24 13:41:17 - Feat.: - Title: VEĽKÁ ANALÝZA: Problémy Volskwagenu aj prestarnutá populácia. Čo podráža nohy nemeckému ekonomickému motoru?
04 - Modified: 2024-09-19 15:38:03 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Bratislavský Volkswagen dopláca na záplavy v Česku. Do odvolania odstavuje výrobu dvoch modelov
05 - Modified: 2024-09-13 08:20:00 - Feat.: - Title: Kniha objednávok v našom závode je plná, v Nemecku naopak úraduje kríza. Čo bude ďalej?