StoryEditorBratislava má našliapnuté k dvom top značkám Volkswagenu. Nahrala jej aj korona
Po páde miliardovej investície v Turecku by mohli nové produkty pristáť v závode v našom hlavnom meste. Ten má pre zisk vozidiel dobrú východiskovú pozíciu.
Šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess už minulý rok obhajoval rozhodnutie odložiť výstavbu 1,4-miliardového závodu v tureckom Izmire. Dôvodom bol najmä vpád vojsk orientálnej krajiny do susednej Sýrie. Taktiež už vtedy potvrdil, že ak holding nepostaví nový závod tam, tak nikde. Namiesto toho sa najväčší výrobca automobilov na svete zameria na efektívnejšie usporiadanie produkcie v rámci existujúcej siete fabrík.
O tom, že expanzia do Turecka, ktorá mala zamestnať štyritisíc ľudí, neprebehne, rozhodol koncern v stredu. Ako hlavný dôvod vedeni...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-09 13:18:20 - Feat.: - Title: Volkswagen sa bolestne vyrovnáva s vysokými nákladmi a prechodom na elektromobily
02 - Modified: 2024-12-09 15:45:07 - Feat.: - Title: Zamestnanci Volkswagenu v Nemecku začali druhú výstražnú stávku. Odborári rokujú s vedením
03 - Modified: 2024-12-08 14:26:34 - Feat.: - Title: Zatváranie závodov Volkswagenu v Nemecku nie je správna cesta, myslí si Scholz
04 - Modified: 2024-12-07 19:44:41 - Feat.: - Title: Volkswagen sa snaží predať závod v čínskom Nan-ťingu, kde sa vyrábajú vozidlá Škoda
05 - Modified: 2024-12-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovensko sa ocitlo v bubline. Výrobcovia áut čakajú rekordy, ich matky zas čelia veľkej kríze (analýza HN)