Nedávne protipandemické opatrenia na Slovensku opäť znamenali ťažké časy hlavne pre malých a stredných podnikateľov. Avšak nielen pre nich. Zákazníci museli rovnako riešiť problém s chýbajúcimi službami počas lockdownu a mnohí sa s tým vyrovnávali po svojom. To sa, samozrejme, často odzrkadlilo aj na výsledku.
Kampaňové online video je akousi vnútornou spoveďou zákazníkov, ktorí svojich podnikateľov nedokážu adekvátne nahradiť. Dokumentuje to mozaika úsmevných situácií, v ktorých sa určite nájde mnoho z nás.
Cez optiku zúfalých zákazníkov je úlohou kampane mnohých podnikateľov povzbudiť, aby aj po nedávnych ťažkých časoch pokračovali so svojimi službami ďalej. Samozrejme zodpovedne, v rámci dodržiavania aktuálnych opatrení. Svoju úlohu v tom zohráva aj výhodný podnikateľský úver od ČSOB.
„Z našich prieskumov vidíme, že optimizmus podnikateľov začína veľmi opatrne stúpať. Ako banka im chceme pomôcť s návratom do hry, no pomôcť môžeme úplne všetci – a to tak, že postupné uvoľňovanie opatrení bude sprevádzané aj našou veľkou opatrnosťou a zodpovednosťou, aby štát nemusel opäť pristupovať k zatváraniu prevádzok. Zaneprázdnení podnikatelia môžu požiadať o úver online, pričom všetky konzultácie súvisiace s úverom vybaví klient bez nutnosti návštevy pobočky,“ konštatuje Dáša Polláková, manažérka oddelenia MicroSME segmentu z ČSOB.
Kampaň okrem online videa a kľúčového vizuálu dopĺňa špeciálny rádiospot umiestňovaný na koniec reklamného bloku s piesňou na želanie od vďačnej zákazníčky pre konkrétnu prevádzku.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Palo Pružinec, Juraj Chmel
Strategy Planner: Jakub Straka
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: TOXPRO
Režisér: Teo Kuhn
Fotograf: Mino Debnar