O kreatívu sa aj tentokrát postarala agentúra Mannschaft.
Tvárou novej limitovanej edície a komunikácie sa stáva Attila Végh, ktorý bol so značkou v minulosti spojený prostredníctvom oceňovanej kampane “Sila skutočného Borca”. O kreatívu sa aj tentokrát postarala agentúra Mannschaft.
Kampaň využíva fakt, že Attila pochádza z juhu a s rýdzimi Stredoslovákmi nemá absolútne nič spoločné. Okolo tamojších obyčajov ani len nešiel. Čo sa stane, keď si v rázovitej stredoslovenskej krčme objedná miešaný drink? To zistíte v novej reklame, ktorú režisérsky zastrešil Tomáš Řehořek.
„Kampaň vznikla na pozadí dát z trhu. Z tých vieme povedať, že najväčší spotrebitelia borovičky pochádzajú práve z regiónov stredného Slovenska. Stredoslováci sú pasovaní za odvekých znalcov borovičky a vedia, že borovička chutí najlepšie čistá. Rozhodli sme sa pre nich preto vytvoriť limitovanú edíciu borovičky Borec po názvom Stredo Borec. Naša borovička Borec je jedinečná a netreba do nej pridávať žiadne “čačky”, na ktoré sme zvyknutí pri iných miešaných drinkoch,” hovorí Veronika Slováková, Brand Manager spoločnosti St.Nicolaus.
Hlavné kampaňové video sprevádza séria krátkych videoreceptov. V nich Attila prezradí, ako sa pripravuje borovička na Oravský, Kysucký alebo napríklad Liptovský spôsob:
Kampaň prebieha v online prostredí, primárne na sociálnych sieťach so špecifickým targetingom zameraným na oblasti stredného Slovenska.
Vizitka kampane:
Agentúra: Mannschaft Klient: St.Nicolaus, Veronika Slováková, Tomáš Trstenský Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan Copywriter: Matúš Kvas, Martin Kovarík Art Director: Adam Marčan Account Manager: Adam Marčan Produkcia: Playground 13, Juraj Darida, Kika Kijacová Režisér: Tomáš Řehořek Kamera: Martin Chlpík Hudba: Jerguš Oravec
01 - Modified: 2020-12-04 15:52:07 - Feat.: 0 - Title: Najefektívnejšími kampaňami sú Hrášková polievka, Sila skutočného Borca a Veselé ponožky Dedoles
02 - Modified: 2020-03-30 13:28:42 - Feat.: 0 - Title: St. Nicolaus dočasne pozmenil logo. Nové etikety má aj značka Borec
03 - Modified: 2020-05-11 06:38:26 - Feat.: 0 - Title: Borec presťahoval majstrovstvá v hokeji do onlinu
04 - Modified: 2020-05-28 18:13:51 - Feat.: 0 - Title: V čom spočíva sila skutočného Borca? Prezradí Attila Végh v novej kampani
01 - Modified: 2024-12-04 16:54:57 - Feat.: - Title: Filip je pre nás veľký motivačný booster
02 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme!
03 - Modified: 2023-11-29 12:38:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň OZ Vagus upriamuje pozornosť na najohrozenejšiu skupinu ľudí
04 - Modified: 2023-08-08 13:58:44 - Feat.: - Title: Targa Florio predstavuje novinky aj kampaň, kde vzdáva hold pretekárke Eliške Junkovej
05 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce