StoryEditorReťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce.
Ťažko nájsť spoločnosť, ktorá by nevyhlásila nejaký cieľ a zmenu týkajúcu sa obalov. Na mušku si berú obaly z polystyrénu, celofánu a niekde aj biorozložiteľné plasty a z plastových obalov sa prebaľuje do papiera.
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce. Najviac hovoria o tých obaloch, ktoré sa týkajú ich vlastných značiek, ale tlačiť do zmien sa snažia aj výrobcov klasických značiek. Robiť „zelené a udržateľné“ zmeny je dnes dobrý marketing pre každú spoločnosť.
Bioplasty sa neosvedčili
Napríklad Tesco vo svojom „obalovom manuáli“ píše: Materiály ozna...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-08-24 09:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Jedlo na týždeň do predu za pár eur: Nákup pre trojčlennú rodinu nás vyjde do 50 eur, hovorí Agát
02 - Modified: 2025-08-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Pozor na ovocie, zeleninu aj ryby. Ktoré neviditeľné hrozby ukryté v potravinách sa neoplatí podceňovať?
03 - Modified: 2025-08-22 12:53:42 - Feat.: - Title: Prípadné zvýšenie DPH na potraviny by poškodilo spotrebiteľov aj výrobcov, upozorňuje združenie
04 - Modified: 2025-08-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Základná potravina v regáloch drasticky zlacnela. Dôvodom je zmena u dodávateľa, ktorý diktuje ceny na trhu
05 - Modified: 2025-08-20 15:03:52 - Feat.: - Title: Zdražejú Horalky? Na sladké a slané produkty máme v regióne druhú najvyššiu daň a v hre je ešte horší scenár