StoryEditor

Na pultoch obchodov pribúdajú naše výrobky

31.07.2018, 00:00
Kým na Západe ponúkajú reťazce až 80 percent lokálnych produktoch, u nás to v priemere nie je ani polovica.

Slovenský spotrebiteľ čoraz častejšie siaha po výrobkoch regionálnych farmárov a pestovateľov. Reagujú na to aj reťazce, ktoré zvyšujúcemu sa záujmu o domáce produkty prispôsobujú svoju ponuku. Práve to má za následok, že na pultoch predajní sa objavuje čoraz viac slovenských potravín.


Slovensko napriek tomu v tomto smere zaostáva za Západom. Kým u nás je v priemere 40 percent produktov na pultoch domácich, v západoeurópskych krajinách, ako sú Rakúsko, Nemecko či Francúzsko, dosahuje tento podiel dvojnásobok.

Mlieko, voda aj chlieb
Kým prieskumy z minulých rokov naznačovali, že Slovensko pravdepodobne tak skoro nebude potravinovo ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-14 13:00:53 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku lacnejú. Tento trend by mohol pokračovať, predpovedajú analytici 02 - Modified: 2024-05-14 13:23:20 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Biedronka má na Slovensku vytypovaných prvých osem lokalít. Bude aj v satelite pri Bratislave 03 - Modified: 2024-05-14 16:51:20 - Feat.: - Title: Mlieko, syry či vajcia opäť zlacneli. Analytici načrtli ďalší cenový vývoj pri potravinách 04 - Modified: 2024-05-14 08:57:34 - Feat.: - Title: Inflácia je najnižšia za posledné tri roky, zvýšilo ju vládne opatrenie. Rast cien potravín sa zastavil 05 - Modified: 2024-05-11 12:30:00 - Feat.: - Title: Čoraz viac ľuďom sa v dospelosti objavuje alergia na potraviny. Čo sa to s nami deje a prečo je za tým aj prílišná hygiena?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
14. máj 2024 23:38