potraviny, nakupovanie, pandémiaTASR
StoryEditorReťazce rastú cez menšie obchody. Aké plány má Lidl, Tesco, Billa či Terno?
Cez pandémiu sú obraty v potravinách vyššie ako kedykoľvek v minulosti, na čom má zásluhu aj rastúci počet predajní. Od začiatku koronakrízy ich pribudli desiatky.
Pandémia uškodila mnohým obchodníkom, ale predajcov potravín tento negatívny trend obišiel. Darilo sa im nielen s tržbami, ale aj s rozširovaním svojich sietí prevádzok. Napríklad spoločnosť Lidl od začiatku koronakrízy otvorila až 11 predajní.
V tomto smere má tak za sebou jedno z najdynamickejších období od roku 2009 a v súčasnosti ich má celkovo 153. „Veľká časť nových obchodov bola v štádiu riešenia ešte pred pandémiou,“ upresňuje Tomáš Bezák, hovorca reťazca.
Neza...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-20 13:31:26 - Feat.: - Title: Cloudový startup zintenzívňuje tempo, medzi investormi patrí k top firmám
02 - Modified: 2025-05-19 17:42:28 - Feat.: - Title: Slováci sa zmierili s premrštenými cenami. Vrhli sa na bankový produkt, za ktorý kupujú jachty alebo chaty
03 - Modified: 2025-05-19 13:17:16 - Feat.: - Title: Agát plánuje a varí jedlo na týždeň dopredu: Nákup pre trojčlennú rodinu nás vyjde do 50 eur
04 - Modified: 2025-05-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Kam smerujú peniaze bohatých?
05 - Modified: 2025-05-15 22:00:00 - Feat.: - Title: Nedostatočné poistenie nehnuteľností vedie k zníženiu poistného plnenia