Marian KotlebaTASR/Michal Svítok
Niektoré politické strany investovali do kampane stovky tisíc eur, napriek tomu v parlamentných voľbách prepadli.
Kotlebovci získali osem percent voličov len za tisíc eur, Šanca dala za jeden voličský hlas takmer 130 eur a SDKÚ aj napriek fiasku napokon zarobila 100-tisíc eur. To sú v skratke kuriozity, ktoré vyplývajú z vyúčtovania predvolebnej kampane. Ministerstvo ju v stredu zverejnilo na svojej webovej stránke. Všetkých 23 strán, ktoré kandidovali v marcových parlamentných voľbách, minulo na kampaň spolu takmer 18 miliónov eur.
Smer-SD vložil do kampane takmer 2,98 milióna eur. Prezident klubu reklamných agentúr Róbert Slovák považuje číslo za reálne. Majiteľ reklamnej agentúry Igor Brossmann je však skeptickejší: „Definícia toho, čo je a čo nie je rek...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 11:00:00 - Feat.: - Title: Najlepšie memečka týždňa: Tieto dni je to hotová slayáda
02 - Modified: 2025-11-27 20:00:53 - Feat.: - Title: Najlepšie memečka týždňa: Sú také dobré, že ak by išlo o úrad, minister vnútra by ho hneď zrušil
03 - Modified: 2025-11-21 14:28:00 - Feat.: - Title: Analytik Hanes v HNtelevízii: To, čo sa podarilo SaS, je u nás nevídané. KDH urobilo dobré rozhodnutie
04 - Modified: 2025-11-21 13:16:20 - Feat.: - Title: Hlas kričí neskoro a navyše chybne verejne
05 - Modified: 2025-11-20 09:25:09 - Feat.: - Title: Robert Fico by už nemal chodiť pred novinárov a novinári by už nemali chodiť na jeho tlačovky