StoryEditor

Len 200 vlakov za deň. Kapacita hlavnej stanice je malá a v hre je ďalšie škrtanie

03.06.2021, 18:24
Posledná štúdia ukázala, aký je najpravdepodobnejší scenár.

Pred piatimi rokmi bolo na hlavnej stanici tesno. Štát vtedy prenechal dopravu medzi Bratislavou a Košicami žltým vlakom RegioJetu.

Tie však nevedeli splniť sľubované kapacity, nebola im totiž sprístupnená jediná koľaj, ktorá by im to umožnila. To, že poloha a možnosti na rozširovanie nie sú práve najšťastnejšie, nie je...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-13 11:37:50 - Feat.: - Title: Langošová sezóna je tu. Kde v Bratislave ochutnáš tie najlepšie? Tieto štyri ti dokážu, že aj smažené cesto môže byť zážitok 02 - Modified: 2025-06-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Barcelona hrá v cestovnom ruchu úplne inú ligu než Bratislava. Výhodou španielskej mentality je flexibilita 03 - Modified: 2025-06-11 12:50:59 - Feat.: - Title: Autovlak medzi Prahou a Slovenskom sa po polroku vracia. Prvý spoj vyrazí 1. júla z novej stanice Praha-juh 04 - Modified: 2025-06-11 12:46:50 - Feat.: - Title: Štát spúšťa modernizáciu ôsmich regionálnych železničných tratí. Financované budú z Plánu obnovy, ozrejmil Ráž 05 - Modified: 2025-06-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Ctí históriu, ducha komunity, búra stereotypy: Bratislavský metropol je odpoveďou na nedostupnosť bývania
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
14. jún 2025 02:42