StoryEditor

Farmaceutický priemysel mal dobrú marketingovú stratégiu

07.07.2020, 00:00
Autor:
(BZM)(BZM)
Ľudia sú teraz na ochranu zdravia hákliví a množstvo liekov v ponuke napovedá, že to lekárne pochopili, myslí si maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský.

V máji sme na tržbách z maloobchodu videli, že ľudia začali viac kupovať oblečenie. Kým v apríli videli obchodníci s oblečením 80-percentný medziročný pokles, v máji to už bolo len 26. Podobne sa vyšvihol aj maloobchod s tovarom pre domácnosť, teda napríklad spotrebiče alebo nábytok. V apríli mali štvrtinovú stratu, v máji si už medziročne prilepšili o 5,5 percenta. K čomu tu došlo?
Má to viacero aspektov. Jednak veľkú časť druhého kvartálu obchody s nepotravinárskym tovarom ešte neboli otvor...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Transformácia a predaj: ako sa PROXCOR prispôsobil kubánskemu trhu 02 - Modified: 2025-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako Monkeymedia spája emócie a dáta v novej ére kreatívneho kapitalizmu 03 - Modified: 2025-12-18 08:52:29 - Feat.: - Title: Závislosť od ruských energií je začarovaný kruh. Čím ste od nich závislejší, tým viac ste proruskí (ROZHOVOR) 04 - Modified: 2025-12-17 18:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Betka Ferencová: O Rómskych koreňoch, ambíciách i dravosti v šoubiznise 05 - Modified: 2025-12-15 19:00:00 - Feat.: - Title: Herečka Alžbeta Stanková v otvorenom ROZHOVORE: „Pri jedinom dieťati by som nerada niečo pokazila.“
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
19. december 2025 08:40