Ministerstvo chce už od septembra meniť obsah vzdelávania. Podľa odborníkov si to vyžaduje dôkladnejšiu prípravu.
Rozdiely medzi žiakmi sú od nepamäti, ale koronakríza ich prehĺbila ešte viac. Nie každý mal totiž počas vzdelávania na diaľku rovnaké podmienky. Hlavný problém je v tom, že ak si dieťa napríklad v druhom ročníku dostatočne neosvojilo preberanú látku, na ďalšom stupni už nedokáže napredovať. Dôvodom je kumulatívne nastavenie vzdelávacieho obsahu, čo v praxi znamená, že učivo na seba nadväzuje po ročníkoch. Rezort školstva to plánuje zmeniť na tri cykly – 1. až 3. ročník, 4. až 5. ročník a 6. až 9. ročník. Čo to znamená? „Deti, ktoré si v 1. ročníku niečo zásadné neosvojili, budú mať až do konca 3. ročníka čas ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-10 11:07:17 - Feat.: - Title: Druckerov rezort chce zmodernizovať legislatívu týkajúcu sa výchovných zariadení
02 - Modified: 2025-07-01 14:53:16 - Feat.: - Title: Druckerov rezort odmieta šírenie dezinformácií o pripravovanej zmene financovania školstva
03 - Modified: 2025-07-01 10:34:14 - Feat.: - Title: KDH namieta návrhy zákonov z dielne ministra Druckera, hovorí o návrate do minulosti
04 - Modified: 2025-06-12 18:27:50 - Feat.: - Title: Nemecko potrebuje rozsiahle reformy. Oceňujeme vládne plány, tvrdí Organizácia pre hospodársku spoluprácu
05 - Modified: 2025-06-01 22:00:00 - Feat.: - Title: Česká vláda zmenila Zákonník práce. K lepšiemu?