O rozdieloch v českom a slovenskom systéme hovorí pre HN bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.
Prečo zavádzajú v Česku jednotný tarifný systém?
Česi ho zavádzajú preto, lebo u nich prešla objednávka železničnej dopravy na regióny a objednávka diaľkových vlakov zostala na ministerstve dopravy. Kraje prešli na brutto systém, to znamená, že tarifné riziko je na strane objednávateľa dopravy, čiže krajov, zatiaľ čo rýchliky jazdia v takzvanom netto systéme. Znamená to, že príjmy z tržieb sú príjmami dopravcu a sú predmetom jeho riz...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-19 09:15:00 - Feat.: - Title: Prehovorila žena z mileneckej drámy na koncerte Coldplay. Môj život je v troskách, manžel videl scénu v priamom prenose
02 - Modified: 2025-12-19 08:22:03 - Feat.: - Title: Transformácia a predaj: ako sa PROXCOR prispôsobil kubánskemu trhu
03 - Modified: 2025-12-18 08:52:29 - Feat.: - Title: Závislosť od ruských energií je začarovaný kruh. Čím ste od nich závislejší, tým viac ste proruskí (ROZHOVOR)
04 - Modified: 2025-12-17 18:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Betka Ferencová: O Rómskych koreňoch, ambíciách i dravosti v šoubiznise
05 - Modified: 2025-12-17 11:39:50 - Feat.: - Title: Pri železničnom moste medzi Šaľou a Trnovcom nad Váhom našli bombu z druhej svetovej vojny