O rozdieloch v českom a slovenskom systéme hovorí pre HN bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.
Prečo zavádzajú v Česku jednotný tarifný systém?
Česi ho zavádzajú preto, lebo u nich prešla objednávka železničnej dopravy na regióny a objednávka diaľkových vlakov zostala na ministerstve dopravy. Kraje prešli na brutto systém, to znamená, že tarifné riziko je na strane objednávateľa dopravy, čiže krajov, zatiaľ čo rýchliky jazdia v takzvanom netto systéme. Znamená to, že príjmy z tržieb sú príjmami dopravcu a sú predmetom jeho riz...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-28 15:11:29 - Feat.: - Title: V Bratislave a okolí komplikujú dopravu kolóny a nehoda
02 - Modified: 2023-09-28 14:13:28 - Feat.: - Title: Dáta z kozmu? Európa je lídrom, v niečom sme lepší než NASA či Čína, tvrdí pre HN šéf vesmírneho programu EÚ
03 - Modified: 2023-09-26 13:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR s tvorkyňou Sex Education: Je lepšie skončiť v najlepšom, ako niečo zbytočne naťahovať
04 - Modified: 2023-09-27 08:07:05 - Feat.: - Title: Z koaličnej spolupráce vylučujeme Smer. PS má dosť nesprávnych až škodlivých bodov, tvrdí pre HN expertka SaS
05 - Modified: 2023-09-26 09:55:46 - Feat.: - Title: To Sulík by mal uvažovať o odstúpení, my môžeme byť skokani volieb, hovorí pre HN Hirman z Demokratov