StoryEditorVäčšinu našich havarijných mostov má štátna firma. Nie sú na ne peniaze, tvrdí
Zrútený taliansky most mal 51 rokov. Slovenskí vodiči jazdia aj po moste, ktorý bol postavený za Rakúsko-Uhorska.
Počet mostov na Slovensku, ktorým hrozí havária, dosahuje od roku 2014 maximá. Na rozdiel od Talianska u nás síce nehrozí zrútenie diaľničných mostov, ale pozornosť by si vyžadovalo prinajmenšom 15 mostov na cestách prvej triedy. Taký počet stavieb v havarijnom stave totiž vlani narátala Slovenská správa ciest.
Štátna rozpočtová organizácia kritický stav mostov vo výročnej správe odôvo...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-31 18:44:33 - Feat.: - Title: Ráž odhaľuje detaily mostného PPP projektu. Firma môže zarobiť 600 miliónov, má to však podmienku
02 - Modified: 2025-10-22 04:16:57 - Feat.: - Title: Ráž ide spustiť masívne opravy po celom Slovensku. V hre je takmer 600 mostov a 83 miliónov eur ročne
03 - Modified: 2025-10-20 14:20:36 - Feat.: - Title: Diaľničiari ukončila na Liptove práce na ďalších troch mostoch
04 - Modified: 2025-10-18 05:11:34 - Feat.: - Title: Višňové otvoria a na rad príde Strečno. V hre je riešenie s galériou aj vypnutie cesty pod hradom
05 - Modified: 2025-08-28 10:24:21 - Feat.: - Title: Štát zverejnil čísla, ktoré cesty sú u nás najhoršie. Najviac zlých kilometrov pribúda na juhozápade (prehľad)