Magistrát chce využiť desiatky kilometrov železničných tratí. Odborník upozorňuje, že verejnej doprave chýba koncepčnosť.
Každodenný boj s kolónami. Obyvatelia blízkych miest a odľahlých mestských častí Bratislavy strávia denne cestovaním do centra mesta aj viac ako hodinu. Zápchy sa ráno a podvečer tvoria na takmer všetkých kľúčových ťahoch, mostoch aj obchvate.
Kľúčové Trnavské mýto
Dopravné riešenie Bratislavy je vo vlakoch. Zhodujú sa na tom primátor mesta Ivo Nesrovnal a bratislavský župan Juraj Droba. „Bratislava má na svojom území viac ako 80 kilometrov nevyužitých železničných tratí, preto vedenie mesta tlačí aj na vládu a príslušné štátne inštitúcie kvôli posilneniu a rozvoju koľajovej do...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-17 09:41:27 - Feat.: - Title: VšZP plánuje presun pracovísk na bratislavskú Patrónku, Útvar hodnoty za peniaze odporúča rokovať o nájme
02 - Modified: 2025-12-17 08:20:26 - Feat.: - Title: Ráž sa ešte nerozhodol, či bude kandidovať za primátora Bratislavy
03 - Modified: 2025-12-16 16:52:35 - Feat.: - Title: Protest proti mafii v Bratislave
04 - Modified: 2025-12-15 22:16:35 - Feat.: - Title: Šéf letiska pre HN potvrdil, že linka do Košíc prekonáva očakávania. V hre je aj príchod ďalšieho dopravcu
05 - Modified: 2025-12-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Kam v Bratislave cez víkend? Vianoce na Devíne, koncert Chiki Liki Tu-a aj trh v Horskom parku