Mediálna skupina CME oslovuje divákov nielen cez tradičné televízne vysielanie, ale tiež prostredníctvom ďalších kanálov, akými sú sociálne siete, platforma Voyo a online prostredie celkovo. Vladimír Mužík bude pracovať na stratégii pre digitálny obsah a spolupracovať s redakčnou radou CME a riaditeľmi spravodajstva v jednotlivých krajinách. Vladimír Mužík bude z tejto novozriadenej pozície napomáhať k rozšíreniu, zlepšeniu a inováciám lineárnych programových formátov s cieľom prispôsobiť ich tak, aby obstáli aj v digitálnom prostredí.
“Počas mojej mediálnej kariéry som bol svedkom dramatickej digitalizácie tlačených médií. Ani televízne spravodajstvo nie je imúnne voči podobným, hlbokým zmenám. Pre televízne spravodajstvo a informačné programy je kľúčové využiť vzostup digitalizácie, aby zostali relevantnými. Z tejto výzvy mám radosť a teším sa, že budem môcť uplatniť svoje mediálne skúsenosti a využiť ich na všetkých trhoch spoločnosti CME v strednej a východnej Európe,” hovorí Vladimír Mužík.
V roku 2011 nastúpil do TV Nova na pozíciu vedúceho spravodajstva, kde bol zodpovedný za určovanie redakčného smeru a udržiavanie redakčnej integrity prostredníctvom objektívneho a nezaujatého spravodajstva. V roku 2014 nastúpil do spoločnosti MAFRA Slovakia na pozíciu generálneho riaditeľa, kde zodpovedal za digitálnu transformáciu, riadil jej stratégiu, prevádzku a iniciatívy rastu v konkurenčnom mediálnom prostredí.
Mužík aj po nástupe do CME zostáva generálnym riaditeľom MAFRA Slovakia a spoločnosti Ticketportal.