StoryEditor

Skvelý obsah predáva najlepšie

12.04.2018, 00:00
Na konferencii LOTE 2018 vystúpia významní odborníci v mediálnom biznise

Living on the edge je konferencia určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. Už tradične je rozdelená na dve časti: mediálnu a marketingovú. Zatiaľ čo marketingová časť je zameraná na to, čo dnes značky potrebujú najviac, aby boli úspešné. A to je návrat k ich podstate. Marketéri si čoraz intenzívnejšie uvedomujú, že digitálna stratégia nie je komplexná stratégia. V mediálnej časti budú spíkri hovoriť o tom, že dnes už nie je priestor v biznise na krátkodobé riešenia. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len tí najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online. Už v úvode vystúpia lídri mediálneho biznisu u nás: generálny riaditeľ televízie Markíza Matthias Sett...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. máj 2025 13:33