Nová vizuálna identita Vitaminwater prináša čiernu etiketu s moderným a čistým dizajnom, ktorý podčiarkuje prémiový charakter produktu. Farebné prvky zodpovedajúce jednotlivým príchutiam pomáhajú rýchlej orientácii v regáloch. Výnimkou je novinka bez cukru Ignite, ktorá sa odlišuje bielou etiketou s ružovými prvkami a prináša osviežujúcu zmenu pre spotrebiteľov, ktorí si chcú doplniť energiu.
Portfólio Vitaminwater sa rozšírilo o dve nové príchute, ktoré zodpovedajú rozmanitým potrebám dnešných zákazníkov:
Relax – príchuť zameraná na uvoľnenie a pohodu, ideálna pre chvíle odpočinku.
Popri týchto novinkách sú tu aj dva overené varianty, ktoré si zákazníci obľúbili už pri uvedení na trh:
Defence – s príchuťou maliny a jablka, obohatená o vitamín C a zinok, ktoré prispievajú k podpore imunitného systému.
Gut Balance – s príchuťou citrónu, limetky a mäty, obsahujúca vitamín B5 a vlákninu pre podporu zdravého trávenia.
Všetky varianty sú vyrobené z prírodných ingrediencií, bez konzervantov a sú ideálne pre každodennú hydratáciu. Najlepšie si ich možno vychutnať vychladené priamo z chladničky. „Vitaminwater sa neustále vyvíja a prispôsobuje meniacim sa potrebám spotrebiteľov. Nová vizuálna identita a rozšírené portfólio predstavujú ideálnu kombináciu pre rozšírenie povedomia o značke a priblíženie sa širšiemu publiku,“ hovorí Kasia Jurys, marketingová manažérka značky Vitaminwater v Coca-Cola HBC ČR a SR.