Owen Wilson, známy svojím unikátnym šarmom, v kampani reprezentuje jednoduchosť, pohodlie a každodenné výhody, ktoré Wolt+ prináša. „Nemusel som sa na túto rolu nijako zvlášť pripravovať,“ hovorí Owen Wilson. „Medzi pracovnými povinnosťami a večným nedostatkom občerstvenia v tej najnevhodnejšej chvíli je Wolt aplikáciou, na ktorú sa dá spoľahnúť. Všetko zjednodušuje. Večera? Vybavená. Potraviny? Bez problémov. Zubná pasta? Aj na tú myslí. Wolt+ jednoducho uľahčuje každodenné veci.“
Kampaň bude nasadená na digitálnych, sociálnych a streamovacích platformách. Súčasťou je 45-sekundový hlavný spot, lokálne verzie a bonusový obsah, v ktorom Wilson ukazuje svoje obľúbené momenty a veci, ktoré si objednáva na cestách.
„S Owenom Wilsonom ako ambasádorom ukazujeme, že moderný život môže byť jednoduchší a pohodovejší. Veríme, že si túto kampaň obľúbia aj naši zákazníci, pretože práve v každodenných maličkostiach vie Wolt skutočne uľahčiť život,“ hovorí Jakub Kacera, Head of Commercial Wolt Slovensko.
Wolt+ je rýchlo rastúci mesačný predplatný program, ktorý zákazníkom ponúka poplatky za doručenie vo výške 0 eur, 10 % zľavu na vybrané produkty a exkluzívne ponuky od reštaurácií, obchodov a miestnych partnerov. Od svojho spustenia v roku 2021 ušetril členom viac ako 200 miliónov eur a priemernému používateľovi sa oplatí už po troch objednávkach.
Wolt+ je dnes využívaný viac než miliónom členov po celej Európe a ponúka rýchle, jednoduché a bezstresové riešenie každodenných potrieb - od večere až po bežné nákupy.