StoryEditor

Aj vieme, že nám obrazovky nerobia dobre, aj sa od nich nedokážeme odpojiť

09.06.2025, 08:42

Reklamná agentúra oh my DOT prináša už 3. pokračovanie svojej unikátnej štúdie Director Of Taste. Pripravili ju spoločne s prieskumnou agentúrou IPSOS. DOT definuje 9 trendov, ktoré zrkadlia dianie v spoločnosti. Nie v marketingu, ale v tom, ako ľudia reálne žijú. 

"Chceme vyjsť z bubliny. Mňa tento prieskum vždy vracia do toho, ako reálne žijú ľudia. Ide o kvalitatívny prieskum, ľudia nám hovoria svoje myšlienky a názory. Aj ja si občas poviem - OK, aj ja občas žijem iný svet a je dobré vrátiť sa niekedy späť na zem," tvrdí Roman Roj.

"Ľudia vedia, že trávia veľa času pred obrazovkou a uvedomujú si, že to negatívne vplýva na ich šťastie a pocit zo života. Chceli by to robiť menej, no zároveň screen time rastie," potvrdzuje jeden z výsledkov prieskumu Peter Urbanec.

V podcaste podrobne rozoberáme trendy ako krása, životný štýl, gaming, móda, zmena spotrebiteľského správania aj mediálnej konzumácie.

 

Celú štúdiu si môžete stiahnuť TU. 

01 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: 0 - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu
01 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu 02 - Modified: 2025-04-23 10:55:14 - Feat.: - Title: Video je najväčším podcastovým trendom, experimentuje sa aj s AR 03 - Modified: 2024-10-19 08:54:10 - Feat.: - Title: Každá prihlásená práca do Zlatého klinca mala byť podrobená dôslednej kritike. Už v agentúre 04 - Modified: 2024-09-30 11:21:05 - Feat.: - Title: Final Boss 05 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. jún 2025 13:10