StoryEditor

O2: Uškatec Tóno spieva hlasom Dana Heribana

06.02.2019, 09:42
Autor:
rmrm
Prespieval známu pesničku od Roba Grigorova Ona je Madona.

O2 od februára promuje domáce internetové pripojenie netradičným konceptom kampane, v ktorej uškatec Tóno, alias Dano Heriban, prespieva nový text na melódiu známeho hitu od Roba Grigorova „Ona je Madona“. Tónovu pesničku „Internet na doma“ bude O2 šíriť prostredníctvom TV, rozhlasu aj v online prostredí.

Aj keď sa kreatívne spracovanie kampane vymyká z línie, na ktorú sú ľudia pri kampaniach O2 zvyknutí, sme nesmierne pyšní na Oliver Agency, že s týmto nápadom prišli, pretože dokonale spĺňa komunikačné ciele a vkusným spracovaním prevyšuje klasické spievané reklamné kampane“, vysvetľuje nápad šéfka marketingovej komunikácie O2 Lucia Petrášová.S netradičným konceptom prišla opäť agentúra Oliver Agency v spolupráci s Triad Advertising. Na animovanom spote sa podieľalo Alien studio pod vedením režiséra Dana Dekana.

V hlavnej úlohe je uškatec Tóno, ktorému prepožičiava svoj hlas od začiatku morského konceptu herec Dano Heriban. Okrem neho sa v spote objavujú aj iné zvieratká, ktoré si užívajú výhody pevného internetu od O2.

„Zadanie bolo jasné – čo najviac zvýšiť awareness produktu Internet na doma. A tak sme sa po prvýkrát rozhodli pre spievaný spot. A keď už máme mať spievaný spot, tak poriadny „earworm“. Siahli sme po osvedčenej klasike od Roba Grigorova a chceli sme, aby aj náš cover bol hodný svojho predchodcu.  Časť produkcie sme preto strávili v samotnom nahrávacom štúdiu s hlasom nášho uškatca Danom Heribanom a s jeho vlastnou kapelou. Určite každému odporúčam, aby si pustil celú verziu,“ dodáva Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.

Vizitka kampane:
Agentúra
: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director:  Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
Copywriter:  Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Saša Fekete, Ejmi Baranová

V spolupráci s Triad Advertising:
Strategy director: 
Martin Woska
Copywriter:  Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Art director:  Marek Barančík
Digital strategist: Alan Holub
Creative digital strategist: Alan Alexander Holub
Social media brand manager: Martin Luther, Mária Hadzimová
Account manager:  Zuzana Bosmanová

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“ 03 - Modified: 2023-12-19 09:33:21 - Feat.: - Title: TRIAD má novú COO, stala sa ňou Katarína Poláková 04 - Modified: 2023-11-28 10:30:29 - Feat.: - Title: Creative Fast AID: Rýchle generovanie konceptov pre značky i neziskovky pomocou AI 05 - Modified: 2023-11-27 10:48:21 - Feat.: - Title: TRIAD rozširuje svoju majiteľskú štruktúru o Maru Mitlíkovú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 22:14