StoryEditor

Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK

11.03.2024, 16:45
Autor:
redred

Celá pravda ale znie, že v oboch súťažila iba ich práca Manifest pre Tatra banku. 

Vo februárovom Hodnotení Stratégií sme mali celkovo menej prihlásených prác. MADE BY VACULIK ale nič...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále 02 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: 0 - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku 03 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie 04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu 05 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca" 06 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
01 - Modified: 2024-03-12 08:14:53 - Feat.: - Title: Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac 02 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo 03 - Modified: 2024-01-31 19:45:07 - Feat.: - Title: Príliš veľa priemeru kazí dojem 04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu 05 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 19:19