Diplom, ktorý otvára dvere je kampaňou pre Fakultu elektrotechniky a informatiky STU.
StoryEditor

Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo

11.03.2024, 16:37
Autor:
redred

Všetky prihlásené práce dostali od našej poroty podpriemerné hodnotenie. 

Aby víťaz kategórie vizuál dostal iba 3,3 bodu? To si hádam ani nepamätáme. Vizuály bývajú väčšinou ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca" 02 - Modified: 2024-03-11 15:27:29 - Feat.: 0 - Title: Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz 03 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: 0 - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom
01 - Modified: 2024-03-12 08:14:53 - Feat.: - Title: Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac 02 - Modified: 2024-03-11 15:45:20 - Feat.: - Title: Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK 03 - Modified: 2024-01-31 19:45:07 - Feat.: - Title: Príliš veľa priemeru kazí dojem 04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu 05 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 13:19