StoryEditor

Hodnotenie v júli: Predstavujeme práce prihlásené v kategórii Vizuál

04.08.2022, 09:32

Porota v júlovom Hodnotení skonštatovala, že ide o kvalitné práce, dokonca päť z 13 hodnotených postupuje do záverečného Hodnotenia:

Stvorený pre cyklistov - Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko,  Nemíňaj litre na fast fashion - MUW Saatchi&Saatchi pre ČSOB,  Na niektoré športy sa už nedá tipovať - Istropolitana Ogilvy pre NIKÉ,  Nalaďte sa na svoje mladšie ja - ČOSI pre Radio Group a Ako sa robia peniaze pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett.

Pozrite si všetky hodnotené práce:
 

01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 18:00