Rok 2020 bol pre mnohých ľudí, podnikateľov i odvetvia skutočne náročný. Platí to aj pre automobilky, ktoré okrem nutnosti plniť prísne normy a v snahe vyhnúť sa sankciám za ich prekročenie, museli zápasiť aj s predajmi v čase celosvetovej pandémie koronavírusu.
Úspech pre Toyotu
„V roku 2020 sa nám naozaj mimoriadne darilo a to aj napriek situácii, ktorá postihla celý svet, nielen Slovensko. Je to výsledok dlhodobej stabilnej a fungujúcej stratégie, ktorú sme v roku 2016 zaviedli," povedal Milan Kočka, generálny riaditeľ Toyota a Lexus SR.
V súčasnosti je hybridný pohon medzi zákazníkmi skutočne obľúbený a z celkového predaja už dosahuje úctyhodných 45 percent. Veľkým lákadlom, prečo záujemcovia siahnu práve po modeloch Toyoty, je aj povesť stále veľmi spoľahlivej značky.
Posun z 12. miesta na piate potvrdzuje čoraz väčšiu obľubu našich vozidiel a služieb. Stratégia značky je založená na kvalitných, spoľahlivých a moderných produktoch, výraznom náskoku nízkoemisných pohonoch, zákazníckej spokojnosti a stabilnej dílerskej siete.
Chcem poďakovať súčasným, ako aj novým zákazníkom za ich dôveru a všetkým autorizovaným predajcom za skvelú reprezentáciu značky," dodáva Kočka.
Rok nabitý novinkami
V roku 2020 priniesla Toyota na trh množstvo skvelých modelov, ktoré žnú úspech medzi verejnosťou a v aktuálnom roku neplánuje v tomto trende prestať. Niesť sa má v znamení overenej a prepracovanej hybridnej technológie či rozširovania ponuky elektrifikovaných vozidiel.
Príchodom plug-in hybridného modelu RAV4 Toyota nadviaže na dlhoročný vývoj hybridného pohonu a rozšíri zároveň portfólium dostupných pohonných jednotiek.
V najbližších dňoch dorazí k autorizovaných predajcom najväčšie hybridné SUV, sedemmiestny Hidhlander, pričom v polovici roka pribudne do predajnej ponuky aj štýlový Yaris Cross. Pochopiteľne, aj vo svojej hybridnej motorizácii. Medzi najväčšiu novinku sa však nepochybne radí vodíkový model Toyota Mirai, ktorú možno očakávať už na jar.
(Natívna informácia)