Volebnú kampaň pred voľbami prezidenta upravuje rovnaký zákon ako v prípade tých parlamentných.
Rozdielom je, že kandidát môže na kampaň vynaložiť maximálne 500-tisíc eur vrátane DPH na obidve kolá volieb.
Do tejto sumy sa nezapočítavajú náklady tretích osôb, z ktorých každá môže kandidátovi poskytnúť najviac stotisíc eur.
V prípade kandidátov na prezidenta, Zuzana Čaputová minula podľa údajov Transparency International Slovensko k 21. 3. 2019 na kampaň viac ako 529-tisíc eur.
Z tretích strán najviac zarezonovali sumy od Michala Trubana, podpredsedu Progresívneho Slovenska, ktorého je Čaputová aj kandidátkou, či Michala Styka, člena jej kampaňového tímu.
Jej konkurent Maroš Šefčovič k rovnakému dátumu minul vyše 363-tisíc eur vrátane financií od strany Smer-SD a Mladých sociálnych demokratov.
01 - Modified: 2025-11-17 06:32:18 - Feat.: - Title: Voliči v Čile si v druhom kole prezidentských volieb budú vyberať medzi ľavicovou Jaraovou a pravicovým Kastom
02 - Modified: 2025-11-04 11:00:00 - Feat.: - Title: Ala študuje v Bruseli: Belgicko si študentov váži, električenku na rok mám za 12 eur. Ubytko však stojí aj 650 eur
03 - Modified: 2025-11-01 12:39:32 - Feat.: - Title: Vo voľbách v Tanzánií zvíťazila prezidentka Samia Suluhu Hassanová, získala takmer 98 percent hlasov
04 - Modified: 2025-10-29 21:43:18 - Feat.: - Title: Zisk firmy Meta pre mimoriadne náklady klesol o 83 percent, výnosy vzrástli
05 - Modified: 2025-10-27 21:03:04 - Feat.: - Title: Prieskum v prvom kole prezidentských volieb v Čile favorizuje komunistku, v druhom pravicu