Volebnú kampaň pred voľbami prezidenta upravuje rovnaký zákon ako v prípade tých parlamentných.
Rozdielom je, že kandidát môže na kampaň vynaložiť maximálne 500-tisíc eur vrátane DPH na obidve kolá volieb.
Do tejto sumy sa nezapočítavajú náklady tretích osôb, z ktorých každá môže kandidátovi poskytnúť najviac stotisíc eur.
V prípade kandidátov na prezidenta, Zuzana Čaputová minula podľa údajov Transparency International Slovensko k 21. 3. 2019 na kampaň viac ako 529-tisíc eur.
Z tretích strán najviac zarezonovali sumy od Michala Trubana, podpredsedu Progresívneho Slovenska, ktorého je Čaputová aj kandidátkou, či Michala Styka, člena jej kampaňového tímu.
Jej konkurent Maroš Šefčovič k rovnakému dátumu minul vyše 363-tisíc eur vrátane financií od strany Smer-SD a Mladých sociálnych demokratov.
01 - Modified: 2024-08-31 10:54:34 - Feat.: - Title: Talianski priemyselníci podporujú návrat k jadrovej energii s cieľom znížiť náklady na energiu
02 - Modified: 2024-08-28 11:31:50 - Feat.: - Title: Nemecká automobilka má problémy s dosahovaním úspor. Okrem slabého predaja jej chýbajú aj komponenty
03 - Modified: 2024-08-26 18:00:00 - Feat.: - Title: Čo sa stalo so zdravým rozumom?
04 - Modified: 2024-08-17 22:00:00 - Feat.: - Title: Toto sú najdrahšie autá z pohľadu údržby, ukázala štúdia. Nepripravení môžu zaplakať
05 - Modified: 2024-08-05 18:00:00 - Feat.: - Title: Nielen Harrisová a Trump majú radi dobrý refrén