Na začiatku roka 2015 hrozil pri výstavbe tunela Čebrať zosuv pôdy.
Diaľničiari predstavili niekoľko alternatívnych variantov trasovania diaľnice.
Ako najlepší z hľadiska technického, finančného aj environmentálneho sa NDS javí variant V2. K rovnakým záverom dospelo ministerstvo životného prostredia.
Pôvodne sa malo stavať podľa plánu V0.
Poslanci žiadajú stavať podľa ich vlastného variantu V3.
To by zahŕňalo posunutie západného portálu tunela a jeho predĺženie o ďalších 600 metrov. Šanobová tvrdí, že občania Hrboltovej žiadajú, aby im NDS dokázala, že ich trasovanie je nereálne.
„Ak je V3 nerealizovateľná na základe prieskumných diel z obdobia, počas ktorého neodhalili riziká plánovanej trasy V0, tak potom existuje logický záver, že argumenty NDS sú chybné,“ nazdávajú sa poslanci.
01 - Modified: 2025-12-17 13:55:06 - Feat.: - Title: Kontrolný úrad rozhodol o zrušení diaľničného tendra
02 - Modified: 2025-12-14 18:39:20 - Feat.: - Title: Uzávera D1 medzi Zlatými pieskami a Bernolákovom sa skončila. Bola posledná v tomto roku, hlásia diaľničiari
03 - Modified: 2025-12-12 10:05:35 - Feat.: - Title: Cez víkend uzavrú úsek diaľnice D1 medzi Zlatými pieskami a Bernolákovom
04 - Modified: 2025-12-05 07:51:05 - Feat.: - Title: Práce na rozšírení D1 pri Bratislave predĺžili. Šéf diaľničiarov avizuje čiastočné spustenie po Novom roku
05 - Modified: 2025-12-04 20:49:26 - Feat.: - Title: Brusel navrhuje desaťnásobne viac na vojenskú mobilitu. Žiláková chce z balíka opravovať mosty