HN/Pavol Funtál
StoryEditor

Spor o trasovanie

02.05.2018, 10:24
Na začiatku roka 2015 hrozil pri výstavbe tunela Čebrať zosuv pôdy.

Diaľničiari predstavili niekoľko alternatívnych variantov trasovania diaľnice.

Ako najlepší z hľadiska technického, finančného aj environmentálneho sa NDS javí variant V2. K rovnakým záverom dospelo ministerstvo životného prostredia.

Pôvodne sa malo stavať podľa plánu V0.

Poslanci žiadajú stavať podľa ich vlastného variantu V3.

To by zahŕňalo posunutie západného portálu tunela a jeho predĺženie o ďalších 600 metrov. Šanobová tvrdí, že občania Hrboltovej žiadajú, aby im NDS dokázala, že ich trasovanie je nereálne.

„Ak je V3 nerealizovateľná na základe prieskumných diel z obdobia, počas ktorého neodhalili riziká plánovanej trasy V0, tak potom existuje logický záver, že argumenty NDS sú chybné,“ nazdávajú sa poslanci.

01 - Modified: 2025-12-05 07:51:05 - Feat.: - Title: Práce na rozšírení D1 pri Bratislave predĺžili. Šéf diaľničiarov avizuje čiastočné spustenie po Novom roku 02 - Modified: 2025-12-04 20:49:26 - Feat.: - Title: Brusel navrhuje desaťnásobne viac na vojenskú mobilitu. Žiláková chce z balíka opravovať mosty 03 - Modified: 2025-11-30 16:01:38 - Feat.: - Title: Uzávera diaľnice D1 v smere do Bratislavy sa skončila, úsek je opäť prejazdný 04 - Modified: 2025-11-29 07:23:57 - Feat.: - Title: Polícia upozorňuje vodičov na víkendovú uzáveru D1 pri Bratislave 05 - Modified: 2025-11-26 16:16:49 - Feat.: - Title: Ráž chce urýchliť diaľnicu do Poľska. Na východe sľúbil konkrétny termín, no má jednu podmienku
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
05. december 2025 19:53