StoryEditor

Je úspešná aj samotná značka?

29.01.2018, 23:00
IKEA je aj jedna z najvplyvnejších značiek na svete podľa časopisu Forbes.

Opiera sa pri tom o päť pilierov. Okrem už spomenutej cenovky odkazujúcej na cenovo dostupné produkty, pozerá sa tiež na zákazníkov antropologicky. Reťazec chce byť lídrom života doma, preto je pre tvorcov nesmierne dôležité pochopiť ako aj domov skutočne funguje.

Pomáha im k tomu častá návšteva domácností, aby čo najlepšie pochopili rutiny, stravovacie zvyky či požiadavky ľudí. Podobne IKEA pristupuje aj k marketingu. Prioritou je pre ňu dizajn a nie konkrétny dizajnér, čím tak dávajú šancu vyniknúť čistému dizajnu namiesto viac či menej známeho mena tvorcu. A na záver, aplikuje demokratickú korporatívnu kultúru, čo prezentoval aj jej tvorca Ingvar Kamprad.

01 - Modified: 2023-04-17 10:59:49 - Feat.: - Title: V Moskve otvorili obchod s nábytkom Swed House podobný obchodom IKEA 02 - Modified: 2023-04-14 10:04:18 - Feat.: - Title: Čína je ochotná spolupracovať s Nemeckom v ekonomike. Je najdôležitejším obchodným partnerom Berlína 03 - Modified: 2023-03-27 09:16:55 - Feat.: - Title: Ruský Invest Plus dokončil kúpu výrobného závodu nábytkárskej firmy IKEA 04 - Modified: 2023-03-15 12:27:38 - Feat.: - Title: Vykladanie paliet či zmena organizácie regálov: Týchto 16 vecí v supermarketoch je nočná mora 05 - Modified: 2023-03-14 14:48:13 - Feat.: - Title: Česko a Slovensko aj po 30 rokoch najviac obchodujú s dopravnými prostriedkami, náš vývoz však klesol
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
07. jún 2023 11:09