Epidémia vírusu spôsobila, že mena nášho suseda oslabila od septembra voči euru o 3,5 percenta. Môže to pomôcť vývozcom, no tiež zvýšiť ceny v obchodoch.
Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising vstúpila na český trh ešte v roku 2012. Aktuálne čelí následkom slabnúcej koruny, ktorá sa blíži tohtoročným minimám. „V našom prípade platí, že zmena kurzu výrazne hýbe s cenou médií, ktoré pre našich klientov nakupujeme v eurách a následne fakturujeme v českých korunách,“ uviedla finančná manažérka agentúry Katarína Kostolná.
Vplyv korony
O sile meny nášho suseda totiž prestáva rozhodovať Česká národná banka, skôr počet nových prípadov nakazených ľudí koronavírusom. Na jedno euro si treba pripraviť pribli...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-18 12:30:00 - Feat.: - Title: Prezident Bundesbanky Joachim Nagel: Nemecko by sa mohlo stať úspešným príbehom
02 - Modified: 2025-06-16 12:02:57 - Feat.: - Title: Prečo ceny bytov na Slovensku porastú
03 - Modified: 2025-06-12 08:11:52 - Feat.: - Title: Mzdy Slovákov v apríli rástli. V jednom odvetví dvojciferne, otočka pri reálnych zárobkoch prišla v priemysle
04 - Modified: 2025-06-10 07:52:58 - Feat.: - Title: Sklamaní Nemci na to idú inak ako Slováci. Po údere od Trumpa a Putina znižujú dane a podporia priemysel
05 - Modified: 2025-06-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Najsilnejšia mena sveta je superkonkurenčná