StoryEditor

Česi predali radar na nespokojných klientov Izraelčanom

22.05.2019, 00:00

Českí investori na čele s Jakubom Havrlantom predávajú zlaté startupové vajce menom Brand Embassy. Úspešný nástroj starostlivosti o zákazníkov, ktorý analyzuje milióny internetových konverzácií ľudí s firmami, kupuje izraelský líder v odbore NICE.

Call centrá veľkých korporácií, ako sú banky a energetické firmy, zamestnávajú ľudí, ktorí, často v úmornej rutinne, dvíhajú telefóny a starajú sa o klientov. Pre americký telekomunikačný gigant, ako je AT&T, robí monotónnu prácu až 50-tisíc pracovníkov. Čoraz viac ich však bombardujú otázkami mileniáli a ľudia aktívni na sociálnych sieťach, ktorí namiesto toho, aby vytočili číslo, radšej napíšu c...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-09 08:00:00 - Feat.: - Title: Rodinný život na štyroch kolesách: Táto rodina žije vo vlastnom 12-tonovom expedičnom vozidle 02 - Modified: 2025-06-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Informatik Martin Takáč v rozhovore o tom, nakoľko je umelá inteligencia presná, empatická či škodlivá 03 - Modified: 2025-06-05 06:17:37 - Feat.: - Title: Stretnutie so Sissi v Bad Ischl? Vďaka novým technológiám úplne normálna vec. Ako AI pomáha rakúskemu turizmu? 04 - Modified: 2025-06-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Prázdno a čierne myšlienky, potom iný pohľad na svet. Čo spôsobí digitálny detox 05 - Modified: 2025-06-04 15:00:00 - Feat.: - Title: Microsoft reštrukturalizuje kvôli AI
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. jún 2025 09:52