StoryEditor

Českí vinári opúšťajú obchodné reťazce. Stavili na vlastné sily

23.08.2017, 00:00

Vinárstva v Česku sa postupne odkláňajú od predaja v supermarketoch. Nechcú totiž pod tlakom korporácií znižovať ceny ani bojovať v kategórii lacných vín s tými zahraničnými. Preto hľadajú svoje vlastné distribučné kanály, napríklad vlastné predajne, internetové obchody alebo donáškové služby.


Reťazce tlačia na cenu
Vinárstvo Znovín Znojmo malo vlani vôbec najväčší zisk v histórii. Napriek tomu, že výrazne znížilo predaj svojho vína vo veľkých obchodných reťazcoch. Táto taktika sa ukázala ako mimoriadne úspešná. Jedna z najväčších vinárskych firiem v Česku zarobila 49 miliónov ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-20 18:31:21 - Feat.: - Title: Za pár rokov sme prišli o 18 miliónov litrov. Nad vinárskym odvetvím teraz visí ďalšia hrozba 02 - Modified: 2025-11-15 13:53:41 - Feat.: - Title: Globálna produkcia vína tento rok mierne vzrástla, zostala však pod priemerom. Je za tým aj klimatická zmena 03 - Modified: 2025-11-14 23:36:36 - Feat.: - Title: 17. november: Zatvorí predajca obuvi i ovocia, žiakov a úradníkov čaká predĺžený víkend. Ekonomika pribrzdí 04 - Modified: 2025-11-11 08:18:46 - Feat.: - Title: Je len veľmi málo reklám, ktoré divák neprepne. Tie od COOP Jednoty patria medzi ne 05 - Modified: 2025-11-09 23:00:00 - Feat.: - Title: Príbeh Petra Matyšáka. Ako sa z rodinnej Pivnice stala značka, ktorú poznajú vo svete
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 19:40