Čínske spoločnosti ako Alibaba, Tencent a JD.com oznámili pozitívne výsledky za prvý kvartál 2025. Rast tržieb v oblasti e-commerce a reklamy prekvapil, najmä v kontexte obchodných napätí s USA.
Umelá inteligencia (AI) výrazne zvyšuje efektivitu reklamy a podporuje spotrebiteľské výdavky, aj keď dôvera domácností v Číne klesla na 2,5-ročné minimum.
Alibaba zvýšila predaje v skupine Taobao a Tmall o deväť percent medziročne, čo prekonalo očakávania. Marketingové príjmy, označované ako „riadenie zákazníkov“, vzrástli o 12 percent na takmer 10 miliárd dolárov, pričom firma využíva vlastný AI nástroj Quanzhantui.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 63% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-06 08:02:07 - Feat.: 1 - Title: Visa chce dať umelej inteligencii vašu platobnú kartu. Mohla by nakupovať za vás
02 - Modified: 2025-04-26 22:00:00 - Feat.: 1 - Title: Investovanie do umelej inteligencie: cenová bublina alebo nezastaviteľný trend?
01 - Modified: 2025-05-21 13:26:44 - Feat.: - Title: Konferencia Google I/O bola zameraná na AI. Gigant ukázal vlastné okuliare, ale aj virtuálnu skúšobnú kabínku
02 - Modified: 2025-05-19 11:21:40 - Feat.: - Title: Podceňovanie rizík pri roztápaní sa ciel
03 - Modified: 2025-05-18 08:44:18 - Feat.: - Title: Akciové trhy opätovne v kladných hodnotách
04 - Modified: 2025-05-14 12:30:00 - Feat.: - Title: Už žiadne predražené nástroje. TikTok ti po novom zadarmo rozpohybuje tvoje fotografie pomocou AI
05 - Modified: 2025-05-12 11:35:39 - Feat.: - Title: KOMENTÁR: Donald Trump hrá so svetom prapodivnú hru