Čínske spoločnosti ako Alibaba, Tencent a JD.com oznámili pozitívne výsledky za prvý kvartál 2025. Rast tržieb v oblasti e-commerce a reklamy prekvapil, najmä v kontexte obchodných napätí s USA.
Umelá inteligencia (AI) výrazne zvyšuje efektivitu reklamy a podporuje spotrebiteľské výdavky, aj keď dôvera domácností v Číne klesla na 2,5-ročné minimum.
Alibaba zvýšila predaje v skupine Taobao a Tmall o deväť percent medziročne, čo prekonalo očakávania. Marketingové príjmy, označované ako „riadenie zákazníkov“, vzrástli o 12 percent na takmer 10 miliárd dolárov, pričom firma využíva vlastný AI nástroj Quanzhantui.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 63% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-23 09:39:32 - Feat.: 1 - Title: CTO Microsoftu pre HN: AI je nástroj, ktorý používateľom umožní efektívne pracovať v akomkoľvek odvetví
02 - Modified: 2025-05-06 08:02:07 - Feat.: 1 - Title: Visa chce dať umelej inteligencii vašu platobnú kartu. Mohla by nakupovať za vás
03 - Modified: 2025-04-26 22:00:00 - Feat.: 1 - Title: Investovanie do umelej inteligencie: cenová bublina alebo nezastaviteľný trend?
01 - Modified: 2025-12-05 15:30:00 - Feat.: - Title: Aj vy môžete mať podiel v technologickej spoločnosti. Nothing otvára investičné kolo pre komunitu
02 - Modified: 2025-12-04 17:00:00 - Feat.: - Title: Svet začína pociťovať nedostatok pamäťových čipov. Ceny prudko rastú, prvé obchody obmedzujú nákupy
03 - Modified: 2025-12-04 16:20:23 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia vstupuje do fintechu. Rozumieť jej začínajú aj Slováci, hoci ešte nie sme tam kde Singapur
04 - Modified: 2025-12-04 13:13:14 - Feat.: - Title: Asi 43 percent Slovákov použilo nástroje AI, denne s nimi narába len 7,2 percenta
05 - Modified: 2025-12-01 15:30:00 - Feat.: - Title: Etiku pri AI nerieši takmer tretina našich firiem. Zanedbávajú ju najmä manažéri menších spoločností