StoryEditor

Módne značky prešli na vlnu digitalizácie. Sústreďujú sa na online predaj

04.06.2021, 09:02
Keďže opatrenia spojené s pandémiou sa postupne uvoľňujú, uvidíme ako sa bude dariť kamenným obchodom a ich „digitálnym náprotivkom“ v ďalších mesiacoch.

Väčšina módnych značiek sa počas pandémie sústredila na predaj prostredníctvom e-shopov. Počet svojich prevádzok po celom svete regulovali známe spoločnosti ako H&M, L Brands (vlastniaci Victoria´s Secret), ale napríklad aj spoločnosť Inditex, ktorá je „matkou“ značky Zara.

Práve Inditex najnovšie ohlásil stiahnutie všetkých svojich predajní z Venezuely, ktorú už niekoľko rokov zmieta hlboká ekonomická recesia.

Masové zatváranie kamenných predajní

Inditex v nasledujúcich týždňoch plánuje zavrieť svoje obchody vo Venezuele, ktoré prevádzkuje partnerská spoločnosť Phoenix World Trade so s...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 10:31:02 - Feat.: - Title: Ak čínsky Xpeng zvládne cestu k inteligentnej mobilite, môže byť vážnym konkurentom pre americkú Teslu 02 - Modified: 2025-12-02 18:00:00 - Feat.: - Title: Džínsy, ktoré ovládnu túto sezónu. Pozor, pristanú každej postave! 03 - Modified: 2025-11-28 18:00:00 - Feat.: - Title: Minimalizmus a šatník: Vieme, ako ho konečne zorganizovať 04 - Modified: 2025-11-04 18:00:00 - Feat.: - Title: Máte plnú skriňu a stále nič na seba? Skúste triky, ktoré zmenia váš štýl aj rozpočet 05 - Modified: 2025-10-23 08:54:22 - Feat.: - Title: Odevná banka pomohla za 1. rok viac než 2 000 rodinám na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 10:09