StoryEditor

Módne značky prešli na vlnu digitalizácie. Sústreďujú sa na online predaj

04.06.2021, 09:02
Keďže opatrenia spojené s pandémiou sa postupne uvoľňujú, uvidíme ako sa bude dariť kamenným obchodom a ich „digitálnym náprotivkom“ v ďalších mesiacoch.

Väčšina módnych značiek sa počas pandémie sústredila na predaj prostredníctvom e-shopov. Počet svojich prevádzok po celom svete regulovali známe spoločnosti ako H&M, L Brands (vlastniaci Victoria´s Secret), ale napríklad aj spoločnosť Inditex, ktorá je „matkou“ značky Zara.

Práve Inditex najnovšie ohlásil stiahnutie všetkých svojich predajní z Venezuely, ktorú už niekoľko rokov zmieta hlboká ekonomická recesia.

Masové zatváranie kamenných predajní

Inditex v nasledujúcich týždňoch plánuje zavrieť svoje obchody vo Venezuele, ktoré prevádzkuje partnerská spoločnosť Phoenix World Trade so s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-09 17:00:00 - Feat.: - Title: PÄ​Ť najčastejších chýb pri praní, ktoré vás stoja oblečenie: POZOR, sú to detaily 02 - Modified: 2025-05-07 17:00:00 - Feat.: - Title: LETO je za rohom, pripravte sa: Vyberte si kúsky, ktoré ovládnu túto sezónu 03 - Modified: 2025-04-29 09:30:00 - Feat.: - Title: Katka odhaľuje fejky: Celebrity moje služby nevyužívajú, lebo by neboli pyšné, na čo by som prišla. Twiinsky by mali zmeniť stylistu, hovorí 04 - Modified: 2025-04-15 07:30:00 - Feat.: - Title: Zvykneš si v obchode skúšať oblečenie? Možno si si práve k sebe pozval nechceného hosťa 05 - Modified: 2025-04-13 17:00:00 - Feat.: - Title: My ich milujeme, muži nenávidia: Tieto módne výstrelky nemôžu vystáť, za žiadnych okolností
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. máj 2025 13:54