StoryEditor

Digitálny marketing je v kríze

31.03.2017, 00:00
Značky dbajú o podstatu obsahu, pri ktorom sa ich reklama objavuje. Postupne sa vracajú aj do televízie.

Na edukatívnom workshope o úspešných príbehoch efektívneho marketingu The best of global digital marketing odborník na marketing z Estónska Hando Sinisalu hovoril o niekoľkých pravdách súčasného digitálneho marketingu. Jednou z nich je, že digitálny marketing dnes prechádza krízou. A už niekoľko svetových značiek sa rozhodlo, že svoje mediálne výdavky nebudú smerovať do Googlu či YouTube.

Spoločná norma
V poslednom období to bola napríklad mediálna agentúra Havas, pričom dôvodom bolo, že reklama značiek agentúrn...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-13 08:34:54 - Feat.: - Title: Mnohé Slovenky budú už po zvyšok tohto roka pracovať zadarmo. Brusel chce zmenu, koná už aj Ficova vláda 02 - Modified: 2025-10-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Čína a USA majú pred Európou v oblasti umelej inteligencie obrovský náskok. My držíme s okolitými štátmi krok 03 - Modified: 2025-09-24 07:29:25 - Feat.: - Title: Po dlhopisoch pre ľudí chystá štát ďalší projekt. V minulom storočí sa takýto nástroj na Slovensku osvedčil 04 - Modified: 2025-09-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Najlepšie si s veľkými investíciami poradili Poliaci. Čechom plány nevyšli, nás brzdí jedna vec, tvrdí expert 05 - Modified: 2025-09-19 08:27:06 - Feat.: - Title: Problém slovenského zdravotníctva? Aj obrovská administratíva, na ktorú už nestačí jeden referent
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2025 16:12