StoryEditor

Digitálny marketing je v kríze

31.03.2017, 00:00
Značky dbajú o podstatu obsahu, pri ktorom sa ich reklama objavuje. Postupne sa vracajú aj do televízie.

Na edukatívnom workshope o úspešných príbehoch efektívneho marketingu The best of global digital marketing odborník na marketing z Estónska Hando Sinisalu hovoril o niekoľkých pravdách súčasného digitálneho marketingu. Jednou z nich je, že digitálny marketing dnes prechádza krízou. A už niekoľko svetových značiek sa rozhodlo, že svoje mediálne výdavky nebudú smerovať do Googlu či YouTube.

Spoločná norma
V poslednom období to bola napríklad mediálna agentúra Havas, pričom dôvodom bolo, že reklama značiek agentúrn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Barcelona hrá v cestovnom ruchu úplne inú ligu než Bratislava. Výhodou španielskej mentality je flexibilita 02 - Modified: 2025-06-04 07:06:47 - Feat.: - Title: Volvo spôsobí v Košiciach búrku. Tomášov rezort sa ocitol v pozore, ľudí chce nalákať motivačným príspevkom 03 - Modified: 2025-06-03 15:53:07 - Feat.: - Title: Pri poľskom jadre sa rysuje príležitosť pre Slovákov. Ide aj o náš záujem, hovorí tajomník Sakovej rezortu 04 - Modified: 2025-06-03 07:00:00 - Feat.: - Title: HR expert pre HN: Ľudia už dnes potrebujú viac ako len výplatu. Pomenoval ďalšie štyri oblasti (rozhovor) 05 - Modified: 2025-06-03 07:42:12 - Feat.: - Title: Najkritickejší je prvý mesiac. Ak ľudia odídu, odídu od šéfa, nie zo zamestnania, hovorí šéf HR známej firmy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. jún 2025 18:54