StoryEditorV zahraničí „jazdenky“ nechcú, u nás je zľava
Priemerný vek vozidlového parku na Slovensku stále rastie. Dôvodom je aj nastavenie registračných poplatkov.
Nový majiteľ luxusného BMW radu 7 s výkonom 390 kilowattov zaplatí štátu vo forme registračného poplatku 3 900 eur. Ak by sa však rozhodol pre staršieho jazdeného brata rovnakej „sily“, ktorý brázdi cesty už 10 rokov, ušetril by na spomínanej taxe až 3 300 eur.
Nie každý motorista sa vyváža v podobných limuzínach, ale téma registračných poplatkov sa týka každého. Platí, že čím staršie vozidlo v danej výkonnostnej kategórii, tým nižší odvod do štátnej pokladnice. A tento fakt má za následok starnutie slovenského parku. „Zaužívaný systém registračných poplatkov spôsobuje ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-15 10:00:00 - Feat.: - Title: Tieto značky ponúknu najspoľahlivejšie autá. Štúdia však ukázala aj opačných „víťazov“
02 - Modified: 2025-12-10 18:32:52 - Feat.: - Title: Stiahli slovenský priemysel nadol zločinci za počítačmi? Automobilky hlásia veľký prepad, vinník je nejasný
03 - Modified: 2025-12-12 13:22:27 - Feat.: - Title: Krátky nádych slovenského priemyslu nemal dlhé trvanie. Októbrové čísla ukázali realitu v segmente
04 - Modified: 2025-12-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Nitriansky Jaguar po masívnom útoku: Straty chce dohnať pracovnými sobotami, no v hre je aj iný scenár
05 - Modified: 2025-11-28 08:37:03 - Feat.: - Title: Realita automotive sektoru u nás: rekordné zisky nezakryjú problémy, prídu turbulentné časy