Priemerný vek vozidlového parku na Slovensku stále rastie. Dôvodom je aj nastavenie registračných poplatkov.
Nový majiteľ luxusného BMW radu 7 s výkonom 390 kilowattov zaplatí štátu vo forme registračného poplatku 3 900 eur. Ak by sa však rozhodol pre staršieho jazdeného brata rovnakej „sily“, ktorý brázdi cesty už 10 rokov, ušetril by na spomínanej taxe až 3 300 eur.
Nie každý motorista sa vyváža v podobných limuzínach, ale téma registračných poplatkov sa týka každého. Platí, že čím staršie vozidlo v danej výkonnostnej kategórii, tým nižší odvod do štátnej pokladnice. A tento fakt má za následok starnutie slovenského parku. „Zaužívaný systém registračných poplatkov spôsobuje ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-29 15:12:22 - Feat.: - Title: Oberie Brusel koncom spaľovákov Slovákov o prácu? Dopadneme zle, no len ak neurobíme nič
02 - Modified: 2023-03-24 09:42:37 - Feat.: - Title: Náš Volkswagen ťaží z čínskeho aj amerického hladu po luxuse. Fabrika hlási jeden z najziskovejších rokov
03 - Modified: 2023-03-24 08:13:45 - Feat.: - Title: Bratislavský Volkswagen sa osvedčil. Stuttgart k nám posiela svoju vlajkovú loď
04 - Modified: 2023-03-05 09:57:29 - Feat.: - Title: Dvorný dodávateľ automobiliek rastie. Nasadne na vlnu elektromobility v bratislavskom Volkswagene
05 - Modified: 2023-03-02 09:00:00 - Feat.: - Title: Praženica začína byť luxusom. Poslanci však majú ambíciu vyhnať jej cenu na úroveň kaviáru (Brífing HN)