StoryEditorV zahraničí „jazdenky“ nechcú, u nás je zľava
Priemerný vek vozidlového parku na Slovensku stále rastie. Dôvodom je aj nastavenie registračných poplatkov.
Nový majiteľ luxusného BMW radu 7 s výkonom 390 kilowattov zaplatí štátu vo forme registračného poplatku 3 900 eur. Ak by sa však rozhodol pre staršieho jazdeného brata rovnakej „sily“, ktorý brázdi cesty už 10 rokov, ušetril by na spomínanej taxe až 3 300 eur.
Nie každý motorista sa vyváža v podobných limuzínach, ale téma registračných poplatkov sa týka každého. Platí, že čím staršie vozidlo v danej výkonnostnej kategórii, tým nižší odvod do štátnej pokladnice. A tento fakt má za následok starnutie slovenského parku. „Zaužívaný systém registračných poplatkov spôsobuje ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-28 08:37:03 - Feat.: - Title: Realita automotive sektoru u nás: rekordné zisky nezakryjú problémy, prídu turbulentné časy
02 - Modified: 2025-11-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Príbeh luxusného Porsche na Slovensku: značka najskôr Bratislavu zatajovala, dnes sa výrobou na Slovensku pýši
03 - Modified: 2025-11-24 15:07:34 - Feat.: - Title: Žilinská Kia chystá projekt veľký ako 25 futbalových ihrísk. Stáť by mal desiatky miliónov eur
04 - Modified: 2025-11-21 14:35:13 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Bratislavský Volkswagen potvrdil zisk obrovského SUV. Útočiť má na Čínu aj USA
05 - Modified: 2025-11-18 10:00:00 - Feat.: - Title: Plánujete kúpu jazdeného auta? Tieto krajiny predstavujú najväčšie riziko, ukazuje štúdia