StoryEditorĎalšia koľaj do Komárna bude stáť trištvrte miliardy
Jediný neelektrifikovaný úsek smerujúci do hlavného mesta má dostať aj troleje a vyššiu maximálnu rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.
Ešte pred dekádou ho využívalo 800-tisíc ľudí ročne. Potom štát 95-kilometrový železničný úsek Bratislava – Komárno zveril priamym zadaním súkromníkovi, ktorý dnes obsluhuje päťnásobok cestujúcich. RegioJetu sa však končí zmluva, a tak jednu z najvyťaženejších tratí čaká súťaž. A...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-05 11:02:00 - Feat.: - Title: Vlakové trate by mali byť do konca roka pokryté mobilným signálom
02 - Modified: 2025-07-04 12:37:15 - Feat.: - Title: Železnice si po fiasku napravili karmu. Z Bruselu získali 130 miliónov eur, projekt na Liptove však neuspel
03 - Modified: 2025-07-03 11:41:13 - Feat.: - Title: EÚ investuje 2,8 miliardy do dopravy. Najviac pôjde na modernizáciu železníc, dočká sa aj Slovensko
04 - Modified: 2025-07-01 10:51:30 - Feat.: - Title: Železnice idú modernizovať 33 motorových vlakov. Bagety vynovia za 30 miliónov eur
05 - Modified: 2025-06-22 13:16:36 - Feat.: - Title: O linke Bratislava – Košice rokuje letisko aj s aerolinkou z Talianska (Brífing HN)