StoryEditor

Ďalšia koľaj do Komárna bude stáť trištvrte miliardy

13.07.2020, 00:00
Jediný neelektrifikovaný úsek smerujúci do hlavného mesta má dostať aj troleje a vyššiu maximálnu rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.

Ešte pred dekádou ho využívalo 800-tisíc ľudí ročne. Potom štát 95-kilometrový železničný úsek Bratislava – Komárno zveril priamym zadaním súkromníkovi, ktorý dnes obsluhuje päťnásobok cestujúcich. RegioJetu sa však končí zmluva, a tak jednu z najvyťaženejších tratí čaká súťaž. A...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-10-05 19:46:31 - Feat.: - Title: Vo Francúzsku v rámci šetrenia odstavia teplú vodu vo verejných budovách 02 - Modified: 2022-10-02 07:46:13 - Feat.: - Title: Rezort dopravy pripravuje zákon na zjednotenie podmienok verejnej osobnej dopravy 03 - Modified: 2022-10-03 08:07:42 - Feat.: - Title: Odborník ministerstva dopravy: Pri škrtatní spojov sme ustúpili, bezplatné cestovanie riešime 04 - Modified: 2022-09-23 08:20:13 - Feat.: - Title: Rezort dopravy opätovne vyzýva dopravcov, aby sa zapojili do prepravy odídencov z Ukrajiny 05 - Modified: 2022-09-21 06:43:40 - Feat.: - Title: Železnice chcú riešiť problém bratislavských satelitov. V hre sú dve úplne nové trate (mapa)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2022 19:26