Podľa Martina Voleka z agentúry Volis tento rok dominoval YouTube najmä v mobilných zariadeniach.HN/ Pavol Funtál
Na budovanie značky existuje v online prostredí množstvo možností. Tým najaktuálnejším trendom sa venovala konferencia Online Summit.
V súčasnosti je jednou z tém z hľadiska brandu zodpovedná komunikácia značiek. Aj to je dôvod, prečo sa stala úvodnou témou konferencie. Na Online summite o nej hovoril Peter Šurín, strategický a kreatívny riaditeľ agentúry Elite Solutions, ktorý v prezentácii zhrnul základné informácie, ktoré by mal o CSR vedieť každý, kto pracuje v oblasti marketingu. Spoločenská zodpovednosť podľa neho nie je buzzword, vyvíja sa s potrebami spoločnosti.
V kampani je dôležité reťazenie príbehu
Na Petra Šurína nadviazala aj riaditeľka marketingovej komunikácie spoločnosti O2 Lucia Petrášová. Hovorila o tom, aké dôležité sú médiá v rámci hodnotovej komunikácie značky. O2 priniesla za posledné obdobie viacero kampaní, ktoré upozornili na nejakú spoločenskú tému. Posledná bola kampaň Nebuď pirát, ktorá sa týkala zodpovedného šoférovania. Na sociálnej sieti ju naplno odštartoval Sajfa a kampaň niekoľko týždňov rezonovala v online priestore. Petrášová vyzdvihla rozhodnutia, ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-31 23:00:00 - Feat.: - Title: Toyota uvádza novú samostatnú značku. Postaviť sa chce aj modelom Rolls-Royce
02 - Modified: 2025-10-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Od páperových búnd k elektromobilom. Čínske vozidlá agresívne prenikajú na globálne trhy
03 - Modified: 2025-10-08 08:00:00 - Feat.: - Title: Buď ich miluješ, alebo nenávidíš - nič medzi tým. Toto je história ikonických crocsov. Že sú škaredé, si mysleli aj ich tvorcovia
04 - Modified: 2025-07-15 12:00:00 - Feat.: - Title: Range Rover urobil radikálny krok. Dostal prvé vlastné logo a chce sa „osamostatniť“
05 - Modified: 2025-07-03 22:00:00 - Feat.: - Title: M2C Slovakia: Ako sa zo služby v pozadí stala značka, ktorá zaujme trh, médiá aj moderných klientov