Cez Ivanku premáva každý deň do Bratislavy viac ako 60 vlakov.HN/ Pavol Funtál
StoryEditor

Bratislave majú pomôcť záchytné parkoviská. Železnice pripravili plán, ako vytvoriť ďalšie miesta

25.07.2019, 00:00
Železnice chcú aj s pomocou európskych peňazí vybudovať 160 parkovacích miest a 50 miest pre bicykle

„Nemám kde zaparkovať,“ sťažuje sa v propagačnom videu Železničnej spoločnosti automobilový pretekár Maťo Homola. V priamom súboji auta a vlaku chceli železničiari ukázať, že v rannej špičke je lepšie ísť napríklad zo Senca po koľajach. Je to rýchlejšie a navyše odpadávajú spomínané starosti s parkovaním. Na porovnanie, z Ivanky pri Dunaji na hlavnú stanicu to trvá 15 minút, autom aj hodinu až dve.

Desiatky vlakov denne

Problém je, ž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 12:57:47 - Feat.: - Title: Zmeny vo verejnom obstarávaní sú potrebné. Eurofondy neohrozia, reaguje Raši na tvrdenia Remišovej 02 - Modified: 2024-04-22 11:44:37 - Feat.: - Title: Priority pre regióny. Revízia Programu Slovensko 2021 - 2027 sa začne koncom tohto roka, ohlásil Raši 03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 04 - Modified: 2024-04-20 11:00:00 - Feat.: - Title: Nahlás zle zaparkované auto a ešte dostaneš zaplatené. Toto mesto spustilo jedinečnú aplikáciu, ľudia ju milujú aj nenávidia 05 - Modified: 2024-04-18 13:07:01 - Feat.: - Title: Vláda vyčlení stovky miliónov eur na rozvoj verejnej dopravy na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 09:39