StoryEditor

Informácie o klientoch nemá iba Google

09.07.2019, 00:00
Zdeněk Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne, vysvetľuje pre HN, že hypotéky za 0,79 percenta majú, aby klientom ponúkli aj ďalšie produkty.

Služby ak

Apple Pay a Google Pay máme chápať ako trvalý mier bánk s technologickými gigantmi alebo môže o pol roka prísť aplikácia, ktorá vás vyslovene vydesí?
Veríme, že Apple Pay a Google Pay sú najlepší spôsob, ako pre našich klientov priniesť dobré mobilné bankovníctvo. Preto sme chceli byť jedinou bankou, ktorá bude prvá v oboch systémoch. Reálne vidíme na našich klientoch, že je to ohromná zmena v komforte denného bankovníctva a to je pre nás veľmi dôležité.


Čo to znamená pre Georgea, teda váš internetbanking?
Výsledný setup je, že zo svojej aplikácie bude človek schopný aktivovať si Apple Pay alebo Google Pay bez toho, aby z Georgea musel odísť. Budúcnosť Georgea je o to ružovejšia.


A váš vzťah s technologickými gigantmi?
Sme v dôležitej strategickej pozícii, pretože máme to, čo majú fintechy i to, čo majú nezávislí poradcovia plus dve silné veci navyše. Máme silné digitálne bankovníctvo, naši klienti môžu s nami bankovať na mobile a na desktope. Máme aj ďalšie distribučné kanály – bankomaty, call centrá a pobočkovú sieť, máme finančných poradcov. Máme množstvo dát o svojich klientoch a dátové modely nám umožňujú, aby omnikanálová obsluha a poradenstvo boli čoraz chytrejšie. Každý poradca má tablet, ktorý kombinuje schopnosť vizuálne prezentovať produkty a to, ako má vyzerať jeho finančný život a tiež dávať odporúčania na základe obrovského množstva dát, ktoré máme.


Keď hovoríme o dátach, vy viete, ako klienti míňajú, ale ich túžby pozná lepšie Facebook alebo Google, nie?
To by som nepovedal, ako digitálny líder máme o našich klientoch pomerne veľa dát. Sme veľmi dobrí, aby sme vedeli, čo klient robil niekde inde a mohli na to nadviazať.


To viete z pohybov na účtoch?
Klienta a jeho správanie sme schopní sledovať aj inde. Digitálne marketingové nástroje nám umožnia dopočítavať, či predtým, než sa prihlásil do internetového bankovníctva, si napríklad hľadal auto.


To sú dáta, ktoré si kupujete, nezískavate ich sami...
To sú dáta, ktoré sa dajú ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-09 09:34:22 - Feat.: - Title: Nájom ako vyhodené peniaze pre Slovákov? Šéf Cresca pre HN: Na západe je to iné, cestu nám ukazuje Rakúsko 02 - Modified: 2025-07-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Psychoanalytik a sociológ: V každom z nás je kus Hitlera. Aj pokušenie zveriť sa paranoidnému vodcovi 03 - Modified: 2025-07-08 17:00:00 - Feat.: - Title: PÄŤ najväčších finančných chýb, ktoré robí väčšina žien: Vyhnite sa im a žite slobodnejšie 04 - Modified: 2025-07-07 22:00:00 - Feat.: - Title: Slováci sa o financie často starajú sami a veľakrát sa v nich strácajú. Finančnú gramotnosť by sme mali deti učiť už od malička, radí expertka 05 - Modified: 2025-07-07 22:00:00 - Feat.: - Title: Študuje fakty, vyvracia hoaxy. Ilumináti, bermudský trojuholník a prečo majú najväčšie bludy najväčší dosah?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. júl 2025 23:47