StoryEditor

Reťazce: slovenské výrobky zvyšujú tržby

11.03.2018, 23:00
Predajcovia sa zhodujú, že o domáce produkty je čoraz väčší záujem.

Kým ešte pred rokom mali regionálni dodávatelia na Slovensku ťažké postavenie a farmári sa sťažovali, že ich veľké reťazce vytláčajú z trhu, teraz sa situácia otočila. Projekt zavádzania Slovenského pultu v predajniach, ktorý odštartoval ministerstvo pôdohospodárstva, si získal zákazníkov po celej krajine. Predajcovia sa doslova predbiehajú, kto spotrebiteľom ponúkne väčší výber produktov regionálnych slovenských dodávateľov.

Noví zamestnanci
„Tento projekt sa osvedčil. O regionálne produkty je po celom Slovensku veľký záujem a viacerí...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi 02 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy 03 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety 04 - Modified: 2025-04-14 18:02:59 - Feat.: - Title: Firmy na Slovensku pri platoch zatiahli brzdu, ruky im zväzuje aj vládna konsolidácia 05 - Modified: 2025-04-02 16:47:38 - Feat.: - Title: Nemeckí konkurenti ho nechali v závese. Slovenské Tesco však otáča nepriaznivý trend
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. jún 2025 17:30