Záujem o kompaktné prevádzky rastie, rovnako ako aj ich počet či rozširujúci sa sortiment výrobkov.
Čoraz vyhľadávanejšie a dostupnejšie. Tak možno charakterizovať kompaktné prevádzky, v ktorých sa dá nakúpiť a zároveň aj najesť. Tieto predajne tiež rozširujú produkciu oproti klasickým pekárňam o obložené pečivo, koláče či príležitosť na rýchle raňajky. „Stavajú na trend čerstvo upečeného pečiva a dostupnosti,“ hovorí Katarína Paule, vedúca retail tímu v Cushman & Wakefield na Slovensku. Záujem o ne je pomerne vysoký nielen počas pracovného týždňa alebo cez víkendy. „Sledujú celosvetový trend,“ konštatuje aj maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský a dodáva, že enormný rast počtu predajní má viace...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien
02 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám
03 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac
04 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
05 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?