Záujem o kompaktné prevádzky rastie, rovnako ako aj ich počet či rozširujúci sa sortiment výrobkov.
Čoraz vyhľadávanejšie a dostupnejšie. Tak možno charakterizovať kompaktné prevádzky, v ktorých sa dá nakúpiť a zároveň aj najesť. Tieto predajne tiež rozširujú produkciu oproti klasickým pekárňam o obložené pečivo, koláče či príležitosť na rýchle raňajky. „Stavajú na trend čerstvo upečeného pečiva a dostupnosti,“ hovorí Katarína Paule, vedúca retail tímu v Cushman & Wakefield na Slovensku. Záujem o ne je pomerne vysoký nielen počas pracovného týždňa alebo cez víkendy. „Sledujú celosvetový trend,“ konštatuje aj maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský a dodáva, že enormný rast počtu predajní má viace...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi
02 - Modified: 2025-05-16 22:00:00 - Feat.: - Title: IT manažér Karol Horský: Informačné technológie nie sú mužskou doménou, v oblasti AI som však skeptik
03 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy
04 - Modified: 2025-05-14 06:00:00 - Feat.: - Title: Ray Kroc kúpil podnik od bratov McDonaldovcov. Takto syn českých emigrantov vybudoval svetovú sieť fast foodov
05 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety