K naskytujúcim sa voľbám pre náročných zákazníkov, ktorí neplánujú pri výbere vozidla robiť žiadne kompromisy a ich „krvnou skupinou“ sú práve modely SUV, patrí nepochybne aj ikonický britský aristokrat Range Rover. Môže sa to zdať ako súboj vnútorných osobností, no práve v rámci áut britskej značky dochádza už roky k spojeniu luxusu, pohodlia a ťažko konkurenciou prekonateľných terénnych ambícií.
V spojení s treťou zo štyroch možných výbav – Autobiography – ponúka nedávno otestovaná novinka recept, ako si na ceste zabezpečiť rešpekt, dôkladnú ochranu posádky a zároveň si užívať prvotriedny luxus s dôrazom na kvalitu a pohodlie. A ak dôjde na nutnosť zamieriť do terénu? Ihneď model prepne zo vznešenej na svoju dobrodružnú povahu.
Aktuálne vyhotovenie základného kameňa značky z Veľkej Británie sa oproti predchodcovi nevyznačuje zásadnými zmenami. Exteriér zaujme najmä uhladenou prednou časťou s výraznou podobnosťou so svojimi súrodencami (napríklad Evoque alebo Velar), pričom počas osobného stretnutia na vás bude tento mastodont pôsobiť ešte mohutnejším dojmom než na snímkach.
Nápadným detailom v zadnej časti sú teraz vertikálne orientované koncové svetlomety, ktoré sú zároveň vďaka tmavému vypracovaniu vizuálne „zapracované“ do karosérie a v spojení s čiernym lakovaním priam neviditeľné. Teda do momentu, kým nedôjde k ich aktivácii. Samozrejmosťou je kompletne LED svetelná technika, s decentnými animáciami vpredu i vzadu a zároveň dobrým výkonom či precíznym vyrezávaním protiidúcich vozidiel.
Model s dĺžkou jemne cez päť metrov zároveň v našom prípade stojí na mohutných, až 23-palcových diskoch kolies, zabalených opäť do tmavého lakovania. Jednoducho, ak by chcel Batman dopriať rodine luxus a dostatok miesta v podobe modelu SUV, nevolil by zrejme inú verziu. Oveľa viac sa toho však odohráva v kabíne.
Zostáva vám 79% na dočítanie.
