Nová metodika by znamenala, že splnenie predpísaných flotilových emisií bude pre automobilky opäť zložitejšie, náročnejšie a drahšie. A to zrejme o dosť.
Dlhé roky sa Európska únia tvárila, že dobíjacie hybridy sú niečo ako zázrak techniky, ktorý je schopný donútiť jazdiť dvojtonové SUV za menej ako 2 litre benzínu na 100 km. Že šlo o klamstvo postavené na nezmyselnej metodike merania spotreby, vedeli úplne všetci.
EÚ to však zisťuje až teraz, píše
TopSpeed.sk. A čírou náhodou len krátko potom, ako sa jednotlivé automobilové koncerny pochválili tým, že sa im za rok 2021 podarilo splniť emisné limity a do bruselskej pokladničky tým pádom nepritečie ani zďaleka toľko, ako iste mnohí dúfali.
Aby sme si rozumeli, proti plug-in hybridom v zá...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-28 09:00:00 - Feat.: - Title: Elektromobily napájané z obrubníkov? Nápad z Nemecka mení ulice na nabíjacie stanice
02 - Modified: 2025-05-28 08:29:36 - Feat.: - Title: Novým šéfom automobilovej skupiny Stellantis sa stane Talian Antonio Filosa
03 - Modified: 2025-05-28 08:09:53 - Feat.: - Title: Cena zlata stagnuje, drží sa pod 3300 dolárov za uncu
04 - Modified: 2025-05-28 07:47:38 - Feat.: - Title: EÚ sa blíži k cieľom v oblasti klímy a energetiky na rok 2030, uviedla eurokomisia
05 - Modified: 2025-05-27 16:48:40 - Feat.: - Title: Rakúsko očakáva začiatkom júla zaradenie do procedúry nadmerného deficitu EÚ