Slovenský operátor Telekom prináša skvelú novinku pre zákazníkov, ktorí sú majiteľmi hodiniek Apple Watch. Službu Connect my Watch, ktorá umožňuje samostatné pripojenie modelov Cellular ku mobilnej a dátovej sieti, rozširuje o roamingovú podporu. Zákazníci teda budú môcť telefonovať, dátovať, prijímať správy a notifikácie na smart hodinkách značky Apple už aj v zahraničí.
„Teší nás, že ako prví na Slovensku umožňujeme využívať Apple Watch naplno – aj pri cestách do zahraničia,“ hovorí Martina Kandera, riaditeľka pre rezidenčný segment Slovak Telekom.
Nová funkcionalita je dostupná pre všetkých používateľov kompatibilných Apple zariadení. Aktivácia prebieha na základe softvérovej aktualizácie operačného systému na verziu 26.1, pričom je potrebné v nastaveniach hodiniek povoliť dátový roaming. Roaming pre Apple Watch vychádza z rovnakých pravidiel, aké operátor uplatnil pre hodinky Samsung v lete tohto roka.
Roaming je dostupný pre zákazníkov, ktorí majú aktívnu službu Connect my Watch, využívajú kompatibilné modely Apple Watch a aktualizovali si iPhone aj Apple Watch na verziu systému 26.1. Je nutné mať zapnutý dátový roaming v nastaveniach hodiniek a služba funguje výhradne v 4G/LTE sieti a vyžaduje podporu VoLTE. Tú viete využiť v 76 krajinách sveta.
V roamingových zónach 0 a 1 (EÚ+) platí, že volania aj dátovanie funguje ako doma. Po prečerpaní sa uplatňujú domáce ceny. V zónach 2 a 3 sú dostupné sú len volania, takže pre príjem upozornení a odosielanie správ je potrebné bluetooth spojenie s iPhonom. Pre zónu 4 služba nie je dostupná.
